Discussies van Ruben Schortinghuis (10)

Discussies waarop is gereageerd (8) Antwoorden Recente activiteiten

"Ga ik doen, dank je wel! "

Ruben Schortinghuis heeft 5 Dec 2022 gereageerd op Archivering digitale ruimtelijke plannen site ruimtelijkeplannen.nl

20 27 Dec 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ben zeer benieuwd naar jullie verrichtingen in Oisterwijk. Helaas zijn er nog nie…"

Ruben Schortinghuis heeft 5 Dec 2022 gereageerd op Archivering digitale ruimtelijke plannen site ruimtelijkeplannen.nl

20 27 Dec 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Is ook bekend welke software de gemeente Apeldoorn gebruikt om de planvoorraad te ar…"

Ruben Schortinghuis heeft 22 Dec 2021 gereageerd op Archiveren ruimtelijkeplannen.nl

19 22 Dec 2021
Antwoord van Ruben Schortinghuis

"Heel erg bedankt voor jullie reacties @Jules en @Yvonne. Het bestemmingsplannen arch…"

Ruben Schortinghuis heeft 22 Dec 2021 gereageerd op Probleem Bestemmingsplannen archiveren

13 22 Dec 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank je wel Yvonne, ook voor de Deztaplan fact sheet. Ik ga ook met hen contact opne…"

Ruben Schortinghuis heeft 21 Dec 2021 gereageerd op Probleem Bestemmingsplannen archiveren

13 22 Dec 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Jules, Dank voor de aanvulling. Naast het vraagstuk hoe bestemmingsplannen goe…"

Ruben Schortinghuis heeft 21 Dec 2021 gereageerd op Probleem Bestemmingsplannen archiveren

13 22 Dec 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"En ook dank voor het verwijzen naar welke documenten opgeleverd moeten worden."

Ruben Schortinghuis heeft 21 Dec 2021 gereageerd op Probleem Bestemmingsplannen archiveren

13 22 Dec 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik ga het doorlezen. Alvast dank"

Ruben Schortinghuis heeft 21 Dec 2021 gereageerd op Probleem Bestemmingsplannen archiveren

13 22 Dec 2021
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden