Discussies van Christa de Knegt (17)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo allemaal, bij ons begint dezelfde trend zich af te spelen, we zijn ooit begonn…"

Christa de Knegt heeft 10 Jul 2014 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Hey allemaal, ik kom snel met een reactie op alle reacties..... heb het erg druk geh…"

Christa de Knegt heeft 18 Feb 2013 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Ik ben het helemaal eens met Mark. Ook wij staan op het standpunt Openbaar tenzij. …"

Christa de Knegt heeft 21 Jan 2013 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014
Antwoord van Marco Klerks

"De begeleiding en/of uitvoering van onze (Leiden) aanbestedingen wordt geregeld door…"

Christa de Knegt heeft 20 Nov 2012 gereageerd op Aanbesteden, online publiceren en archiveren

1 20 Nov 2012
Antwoord van Christa de Knegt

"Hai Maarten; Ik heb wel gehoord van voorbeelden waarbij na digitalisering is bespaar…"

Christa de Knegt heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Besparing door zoektijdreductie van 5% in DMS/RMA wassen neus?

3 25 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"Ik weet niet of er regels zijn voor een vaste indeling.  ik denk bijna van niet maa…"

Christa de Knegt heeft 20 Aug 2012 gereageerd op Regels m.b.t. indeling en inhoud personeelsdossiers?

5 4 Feb 2013
Antwoord van Rob Haans

"Dank je wel voor je antwoord! Ja ik denk ook dat dit zeker iets is om rekening mne t…"

Christa de Knegt heeft 6 Aug 2012 gereageerd op Implementatie digitaal werken: wie heeft ervaring met digitale distributie van inkomende post naar werkverdelers die de deze vervolgens verder distribueren buiten het zaaksysteem om?

3 10 Aug 2012
Antwoord van Roel Snijders

"Hai Klaas, ik heb wel heel veel interesse in een ingevuld voorbeeld van zo'n kennisk…"

Christa de Knegt heeft 11 Nov 2011 gereageerd op Ervaringsdeskundigen decentrale registratie gezocht

8 12 Nov 2011
Antwoord van Klaas van der Heijden

"In Leiden staan wij aan het prille begin van een discussie over de DIV. De denkricht…"

Christa de Knegt heeft 11 Okt 2011 gereageerd op Integratie DIV-functie in het KCC

16 7 Mei 2012
Antwoord van Ger Wischmann

"Kort door de bocht opgeschreven want is inderdaad afhankelijk van de situatie en de…"

Christa de Knegt heeft 8 Apr 2011 gereageerd op Toekomst DIV

4 16 Mei 2011
Antwoord van Wim Hoogwerf

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden