Discussies van Ger Wischmann (23)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Zijn de systemen het probleem of de medewerkers die de systemen verkeerd gebruiken?"

Ger Wischmann heeft 24 Mei 2023 gereageerd op Versnippering van de informatiehuishouding

2 24 Mei 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij vermelden gemeentecode, letter welke verwijst naar applicatie, zaaknummer en doc…"

Ger Wischmann heeft 5 Okt 2022 gereageerd op vermelding zaaknummer in uitgaande correspondentie

1 5 Okt 2022
Antwoord van Ger Wischmann

"@Jack, dan moet er in de vakapplicatie ook vernietigd worden conform selectielijst!!"

Ger Wischmann heeft 20 Mei 2019 gereageerd op Registeren meldingen openbare ruimte

15 31 Mei 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"@Mirjam iedereen heeft een eigen e-mail"

Ger Wischmann heeft 31 Jul 2017 gereageerd op Is dit een scenario wat in de toekomst ooit zal kunnen mbt. email??? Of zijn er hele grote risico's/ bezwaren??

7 31 Jul 2017
Antwoord van Wout van der Reijden

"Ik zie binnen onze gemeente steeds meer functionele mailadressen ontstaan zoals: bes…"

Ger Wischmann heeft 26 Jul 2017 gereageerd op Is dit een scenario wat in de toekomst ooit zal kunnen mbt. email??? Of zijn er hele grote risico's/ bezwaren??

7 31 Jul 2017
Antwoord van Wout van der Reijden

"bewijsvoering en bedrijfsvoering"

Ger Wischmann heeft 10 Apr 2017 gereageerd op Wat is voor jullie DE reden geweest om zaakgericht te gaan werken?

6 20 Apr 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"Ook ik zou graag de blauwdruk willen ontvangen. g.wischmann@simpelveld.nl"

Ger Wischmann heeft 28 Mrt 2017 gereageerd op Voorbeelden kwaliteitssysteem

60 7 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Wat mij betreft ligt hier een managementverantwoordelijkheid met betrekking tot de s…"

Ger Wischmann heeft 15 Mrt 2017 gereageerd op eigenaar DMS

5 17 Mrt 2017
Antwoord van Marius Jansen

"adviseur informatiemanagement?"

Ger Wischmann heeft 22 Feb 2017 gereageerd op Nieuwe functiebenaming

8 15 Mrt 2017
Antwoord van Cora Lubben

"De link naar het VNG Forum werkt niet."

Ger Wischmann heeft 2 Jun 2014 gereageerd op Utrechtse gemeenteberichten op GVOP

28 23 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden