Discussies van Maria Willems (46)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"In ons zaaksysteem is het mogelijk om een nieuwe/andere bewaarindicatie (Bewaren, ip…"

Maria Willems heeft 25 Sept 2023 gereageerd op Uitzonderen van vernietiging bij een hotspot

3 25 Sept 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Ik geloof dat ik maar voor de pragmatische weg kies: jaar van afsluiten is bepalend…"

Maria Willems heeft 9 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Ik denk dat je leverancier van het zaaksysteem wat te doen heeft ;-). Wij kunnen bij…"

Maria Willems heeft 11 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"De selectielijst 2020 zegt het volgende: Afsluiting oude selectielijstDeze Selectiel…"

Maria Willems heeft 11 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Wat mij opvalt bij Pink (iBurgerzaken) is dat de benamingen bij vooral Infrastructur…"

Maria Willems heeft 6 Mrt 2023 gereageerd op Vervanging voor iBrondocumenten & iArchief van Pinkroccade

5 6 Mrt 2023
Antwoord van Maria Willems

"Meestal weten gebruikers zelf best wat de waarde is van de stukken. Regel is dat zak…"

Maria Willems heeft 28 Sept 2022 gereageerd op Beleid gebruik OneDrive 365

6 4 Okt 2022
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Wij hebben een concept-retentiebeleid met de volgende tekst over OneDrive: We geven…"

Maria Willems heeft 22 Sept 2022 gereageerd op Beleid gebruik OneDrive 365

6 4 Okt 2022
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Wij hebben inderdaad ook die discussie. Ik had net alle contacten van 1 jaar en oude…"

Maria Willems heeft 20 Sept 2022 gereageerd op bewaartermijn klantcontacten

8 4 Okt 2022
Antwoord van Danny Adams

"Wij gaan uit van 6.1.3 Informatieverzoek . Als het verder gaat dan dat, dan kom je u…"

Maria Willems heeft 14 Sept 2022 gereageerd op bewaartermijn klantcontacten

8 4 Okt 2022
Antwoord van Danny Adams

"Wij hebben geen lijst met praktische bewaartermijnen, maar hebben wel voor Kabels en…"

Maria Willems heeft 10 Aug 2022 gereageerd op Procestermijnen naar redelijkheid inschatten

4 11 Aug 2022
Antwoord van Danny Adams

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden