Discussies van Mart Mommers (111)

Discussies waarop is gereageerd (87) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij hebben bewust geen onderscheid gemaakt tussen het archief van College en Raad en…"

Mart Mommers heeft 11 Jun 2014 gereageerd op Zijn er voorbeelden van gemeenten met een machtiging substitutie voor het Bestuurlijke Besluitvormingsproces?

11 13 Aug 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, natuurlijk, 't is al mooi dat je die info met ons deelt op BREED."

Mart Mommers heeft 6 Jun 2014 gereageerd op Selectielijsten Bureaus Jeugdzorg liggen ter inzage

13 18 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

" @Yvonne, als AMHK's en gecertificeerde instellingen de uitvoering van de jeugdzorg…"

Mart Mommers heeft 6 Jun 2014 gereageerd op Selectielijsten Bureaus Jeugdzorg liggen ter inzage

13 18 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik begrijp uit je reactie dat in Rotterdam het dualisme in het archief is doorgevoer…"

Mart Mommers heeft 6 Jun 2014 gereageerd op Zijn er voorbeelden van gemeenten met een machtiging substitutie voor het Bestuurlijke Besluitvormingsproces?

11 13 Aug 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@Allen, wat natuurlijk niet wegneemt dat je best mag nadenken over de (juridische) r…"

Mart Mommers heeft 4 Jun 2014 gereageerd op Vervanging van overeenkomsten

9 4 Jun 2014
Antwoord van Mart Mommers

"Zie ook dit rapport weliswaar wat verouderd maar zeker niet achterhaald. Voor wat he…"

Mart Mommers heeft 3 Jun 2014 gereageerd op Vervanging van overeenkomsten

9 4 Jun 2014
Antwoord van Mart Mommers

"Yvonne, laat duidelijk zijn dat ik het met je eens ben om dossiers terug te geven. V…"

Mart Mommers heeft 13 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Het resultaat van vernietiging of teruggave is dat de gemeente in beide gevallen er…"

Mart Mommers heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Is het van belang of dossiers vernietigd of teruggeven worden?! In mijn ogen is het…"

Mart Mommers heeft 12 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"En als je dan toch bezig bent Jean-Luc :) dan zou ik ook graag het kwaliteitsplan on…"

Mart Mommers heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Wie heeft kwaliteitshandboek op basis van RODIN

22 20 Mei 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden