Discussies van Adrie Spruit (19)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Dankje. Zelf leg ik bij de Capstone-methode in ieder geval altijd uit dat je het moe…"

Adrie Spruit heeft 25 Aug 2023 gereageerd op Aansluiten bij ontwerpselectielijst e-mailarchivering 2022

16 27 Feb
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb een vraag waarvoor ik een nieuwe discussie kan starten, maar ik begin eerst m…"

Adrie Spruit heeft 25 Aug 2023 gereageerd op Aansluiten bij ontwerpselectielijst e-mailarchivering 2022

16 27 Feb
Antwoord van Yvonne Welings

"Bijgaand hetzelfde 'Meerjarenplan implementatie Wet open overheid bij gemeenten', zo…"

Adrie Spruit heeft 13 Apr 2021 gereageerd op Vraag: heeft iemand een goed leesbare versie van 'meerjarenplan woo brief bzk met bijlage'?

4 13 Apr 2021
Antwoord van Adrie Spruit

"Ik volg het allemaal nog steeds, soms met enige vertraging. En ik denk ook wel eens:…"

Adrie Spruit heeft 1 Feb 2021 gereageerd op Zivver emails archiveren en het opslaan van bijlagen

9 9 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Nog even voor Yvonne: als ik ergens aan bij kan dragen, kan men dat nog steeds aan m…"

Adrie Spruit heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Mee eens: voor archivering by design is ook (meer) inhoudelijke uitwerking nodig, zo…"

Adrie Spruit heeft 12 Feb 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik vraag me af of de nu voorliggende aanpassing van het oude initiatiefwetsvoorstel…"

Adrie Spruit heeft 12 Feb 2019 gereageerd op Nieuwe openbaarheidsregimes in 2019: Woo, Wob en Archiefwet

23 17 Jun 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Door extra tijd om eens wat bij te lezen, kom ik dit topic tegen. Voor wat het waard…"

Adrie Spruit heeft 12 Feb 2019 gereageerd op Archiveren ruimtelijkeplannen.nl

19 22 Dec 2021
Antwoord van Ruben Schortinghuis

"Ik zie een directe relatie met de inhoud op Gemmaonline over het vullen en archivere…"

Adrie Spruit heeft 9 Dec 2017 gereageerd op Zaakgericht werken en de status niet archiveren

5 9 Dec 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"De inhoud van de pagina op http://www.gemmaonline.nl/index.php/Metagegevens is op 6…"

Adrie Spruit heeft 8 Jul 2017 gereageerd op concepttekst over Metagegevens op Gemmaonline

3 8 Jul 2017
Antwoord van Adrie Spruit

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden