Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Frans, in ieder geval succes gewenst bij ICA. M.i. niet de rol van Archivaris ve…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"@Frans, ik denk dat nu er zoveel op (digitaal)informatiekundig gebied speelt we een…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"@Jean-Luc,  behandelend ambtenaar verantwoordelijk is voor archivering. Deze zinssne…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"@Jean-Luc, Dan?? Voor 2 jaar terug hebben we de DIV afdeling opgeheven en de (uitvoe…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"Ik heb geen ingangen dus ik laat het graag aan jou over."

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"@Yvonne, dan hebben we een zorgpunt of een punt voor de "zorgdrager". Leggen we dit…"

Henk Sligman heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"De wetgever wil toe (heeft besloten o.b.v. wet RGT) naar de horizontale verantwoordi…"

Henk Sligman heeft 22 Okt 2013 gereageerd op Archief KPI's - wel of niet verplicht voor gemeenten?

9 8 Nov 2013
Antwoord van Julia Romijn-Wixley

"@Ingmar Zou bv Brabant aan kunnen geven waarom men niet deelneemt?? Behalve dan dat…"

Henk Sligman heeft 6 Aug 2013 gereageerd op Nog veel onzekerheid jeugdzorg

5 12 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Enige zorg heb ik over de staat van informatiehuishouding van enkele deelnemende par…"

Henk Sligman heeft 31 Jul 2013 gereageerd op Nog veel onzekerheid jeugdzorg

5 12 Aug 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Hiertoe moet door de lidstaat een waarmerkingsprocedure voor de vaststelling van de…"

Henk Sligman heeft 29 Jul 2013 gereageerd op "substitutie" door een andere bril

5 29 Jul 2013
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden