Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Marc, Niet overal is snel een "pakket" of "dienst" aangeschaft. Bezuinigingen, t…"

Henk Sligman heeft 9 Jul 2014 gereageerd op Archivering gemeentelijke websites

5 11 Jul 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"@André, op basis van je idee: De record manager verteld dat het RMA "extensieloos" i…"

Henk Sligman heeft 13 Mei 2014 gereageerd op website archivering vorige eeuw (CD rom, RMA, e-depot)

10 13 Mei 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Test 3 dan nu ook maar bekend maken. (financiele kosten nihil, weekend werk m.n. de…"

Henk Sligman heeft 12 Mei 2014 gereageerd op website archivering vorige eeuw (CD rom, RMA, e-depot)

10 13 Mei 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Conclusie test 2 1. zorg voor operationele CD DVD drives 2. zorg voor veilig stellen…"

Henk Sligman heeft 12 Mei 2014 gereageerd op website archivering vorige eeuw (CD rom, RMA, e-depot)

10 13 Mei 2014
Antwoord van Henk Sligman

"@ jaen-Luc, klopt, en misschien is het dan niet meer "te openen" en heb ik geen prob…"

Henk Sligman heeft 12 Mei 2014 gereageerd op website archivering vorige eeuw (CD rom, RMA, e-depot)

10 13 Mei 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Dag Jose, Ik ben 14 mei in in Rotterdam, bij het gemeentearchief Rotterdam.. Als je…"

Henk Sligman heeft 8 Mei 2014 gereageerd op Zijn er voorbeelden van gemeenten met een machtiging substitutie voor het Bestuurlijke Besluitvormingsproces?

11 13 Aug 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"deze link http://www.nji.nl/nl/Terugvinden_jeugdzorg_dossiers.pdf vormde de basis vo…"

Henk Sligman heeft 1 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Ik heb wat brochures gelezen m.b.t. "Jeugdzorg". En dat geeft te denken. Voorlopig u…"

Henk Sligman heeft 1 Mei 2014 gereageerd op Teruggave of vernietigen dossiers jeugdzorg?

15 14 Mei 2014
Antwoord van Marius Jansen

"Dag Gert, Ik zou eerst de vraag maar bij de beheerder van de "digitale info" of func…"

Henk Sligman heeft 29 Apr 2014 gereageerd op Mutatie/ en inkomstenformulieren diverse uitkeringen.

7 29 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Gert, Net als in Tilburg heb ik mij meer zorgen gemaakt om de invulling van de W…"

Henk Sligman heeft 28 Apr 2014 gereageerd op Mutatie/ en inkomstenformulieren diverse uitkeringen.

7 29 Apr 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden