Discussies van Henk Sligman (194)

Discussies waarop is gereageerd (165) Antwoorden Recente activiteiten

"Rijksoverheid en taal: Heeft het woord "verschrijvingen" nog steeds dezelfde beteken…"

Henk Sligman heeft 10 Sept 2018 gereageerd op Advies Raad van State:effecten van de digitalisering voor de rechtsstatelijke verhoudingen

1 10 Sept 2018
Antwoord van Henk Sligman

"Jaren geleden hier ook mee te maken gehad. Als je op tijd bent kun je extra archiefw…"

Henk Sligman heeft 6 Sept 2018 gereageerd op Begrip vervreemding verouderd in de Archiefwet door digitalisering?

29 10 Sept 2018
Antwoord van Lourens

"Als de "financiële risico" factor breed aan de orde komt zou ik ook wel willen aansc…"

Henk Sligman heeft 22 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Het is allemaal niet voor de hand liggend om de financiële waarde te bepalen van een…"

Henk Sligman heeft 20 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Dag Marjolein, (en wellicht Yvonne ) "risico analyse" is wel iets waar ik vaker naar…"

Henk Sligman heeft 20 Aug 2018 gereageerd op brainstormen over risico management/ gebruik van risico analyses?

21 13 Sept 2018
Antwoord van Cora Lubben

"Dag Marco, Om te beginnen is het een "agenda beïnvloeding moment". De Agenda van de…"

Henk Sligman heeft 16 Jul 2018 gereageerd op Wie zoekt en denkt mee? Verborgen kansen in NL DIGIbeter

3 16 Jul 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Mariska, Ik heb met het zelfde vraagstuk te maken gehad. De meeste seriematige a…"

Henk Sligman heeft 29 Jun 2018 gereageerd op Scannen analoge dossiers

7 18 Jul 2018
Antwoord van Brigitta Arkema

"Dag Suzanne, Aangezien "het havenbedrijf" voor 100% als NV in handen is van de gemee…"

Henk Sligman heeft 8 Nov 2017 gereageerd op Een e-depot applicatie kiezen

5 12 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, en dat is een waarheid als een koe. Misschien is het iets om uit te werken…"

Henk Sligman heeft 13 Sept 2017 gereageerd op Constructieve reactie van de VNG: Verkorting overbrengingstermijn: duurzame toegankelijkheid

15 15 Sept 2017
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Antoine, Ik denk dat je erfenis overeenkomt met een erfenis die ik heb gehad. 60…"

Henk Sligman heeft 9 Mei 2017 gereageerd op Normtijd voor verwerken analoog archief

6 1 Jun 2017
Antwoord van Antony Fokker

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden