Discussies van Frans Smit (43)

Discussies waarop is gereageerd (36) Antwoorden Recente activiteiten

"Het duurde even, mede vanwege vakantie, maar hierbij tref je 2 voorschriften aan. Ee…"

Frans Smit heeft 26 Jul 2017 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Gemeente Almere heeft voorschriften vastgesteld over gebruik netwerkschijven en (ook…"

Frans Smit heeft 20 Jun 2017 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Ik heb nog niet eens gereageerd op de merendeels hoogst interessante en hoogwaardige…"

Frans Smit heeft 7 Aug 2016 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Het linkje zit onder "hier" in mijn tekstje, maar hierbij de link geheel onthuld: ht…"

Frans Smit heeft 31 Aug 2015 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Ha Antony, Was het maar waar dat een naam niet belangrijk is!  Wat Brackett zo held…"

Frans Smit heeft 31 Aug 2015 gereageerd op Voor alle medatatijgers: een mooie blog van Michael Brackett over het einde van een concept

7 7 Aug 2016
Antwoord van Frans Smit

"Ha Yvonne e.a. Het toeval wil dat de Archiefschool dit jaar een cursus heeft opgeze…"

Frans Smit heeft 7 Dec 2014 gereageerd op Van archiefinspecteur tot auditor ?

23 19 Mei 2015
Antwoord van Hans van Rijn

"Beste Jasper, De Werkgroep Professionalisering Archieftoezicht van BRAIN ( de branch…"

Frans Smit heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Methode voor een informatie-audit

3 13 Sept 2014
Antwoord van Frans Smit

"Ja dat denk ik ook. Eigenlijk vind ik 2 dingen: 1. Steeds meer moet op bestuurlijk n…"

Frans Smit heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"Eigenlijk doen we dit in Almere, dit op basis van de wet- en regelgeving uiteraard:…"

Frans Smit heeft 28 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

"Beste Jean-Luc, Neem hierover even contact op met Adrie Spruit. Hij is de schrijver…"

Frans Smit heeft 24 Okt 2013 gereageerd op Rol en verantwoordelijkheid DIV volgens de Baseline

15 28 Okt 2013
Antwoord van Henk Sligman

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden