Discussies van Eelco Lelieveld (27)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Kees-Jan, Dank je wel voor je aanvulling. Er is binnen onze organisatie met veel…"

Eelco Lelieveld heeft 20 Sept 2022 gereageerd op Bewaartermijn leerplicht

7 22 Dec 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Dag Yvonne en Kees-Jan, Yvonne bedankt voor de link naar het informatieblad van de…"

Eelco Lelieveld heeft 12 Sept 2022 gereageerd op Bewaartermijn leerplicht

7 22 Dec 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Dag Jean-Luc,  Ook wij kennen dit probleem, in ons geval in de koppeling tussen Pow…"

Eelco Lelieveld heeft 7 Mei 2021 gereageerd op Omgevingswet: zaaktypen en bewaartermijnen

7 24 Jun 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Yvonne, Ook bedankt voor je reactie en overwegingen om mee te nemen in de keuze…"

Eelco Lelieveld heeft 30 Apr 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Dag Roos, Dank je wel voor je beide reactie.Ik onderzoek verschillende opties voor…"

Eelco Lelieveld heeft 30 Apr 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Dag Nies, Alweer een paar jaar geleden heb jij hier een reactie geplaatst over infor…"

Eelco Lelieveld heeft 8 Mrt 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Dag Yvonne, Ik sluit me aan bij jouw conclusie. Met een aantal Twentse gemeenten geb…"

Eelco Lelieveld heeft 10 Sept 2019 gereageerd op Personeelsdossier in Youforce archiveren

53 10 Sept 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Gerard en Stefan, Bedankt voor jullie aanvullende reacties. Ik kan jullie red…"

Eelco Lelieveld heeft 27 Aug 2019 gereageerd op Zaaktype voor meldingen i.z. ondermijnende criminaliteit

7 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Stefan, Dank je wel voor je reactie. Bij het beoordelen baseer we ons op de toel…"

Eelco Lelieveld heeft 27 Aug 2019 gereageerd op Zaaktype voor meldingen i.z. ondermijnende criminaliteit

7 29 Aug 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank je wel Roland. Misschien voor de hand liggend, maar is de opslag in Detza Archi…"

Eelco Lelieveld heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Archiveren ruimtelijkeplannen.nl

19 22 Dec 2021
Antwoord van Ruben Schortinghuis

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden