Discussies van Sevdiya Sevinc-Kucuknar (7)

Discussies waarop is gereageerd (7) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo, ik ben erg benieuwd naar de tool die jullie gebruiken."

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 3 Jan 2018 gereageerd op MONITORING DOSSIERS EN PRIVACY

7 3 Jan 2018
Antwoord van Wim van Loon

"Het digitaliseren van documenten kost geld. Dan heb ik het niet over de arbeidsuren…"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 21 Nov 2013 gereageerd op Moet leges betaald worden voor digitale documenten ?

3 24 Nov 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Ik zou, vermoed ik, gedaan hebben wat Marieke hierboven beschrijft en mij niet laten…"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 15 Nov 2013 gereageerd op Elektronisch ingediende zienswijzen?!

9 15 Nov 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

"Ik heb je reactie hierboven gelezen maar dat gaat met name over de bekendmaking en n…"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Heb je een link voor mij?"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ben geen jurist, maar volgens mij is het niet wettelijk geregeld. De manier waarop j…"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 14 Feb 2013 gereageerd op Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ha Geuko,   Wat leuk om je ook hier tegen te komen. Ik zie dat je al antwoord hebt g…"

Sevdiya Sevinc-Kucuknar heeft 7 Feb 2013 gereageerd op bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden