Discussies van Marianne Dorder-Servet (14)

Discussies waarop is gereageerd (11) Antwoorden Recente activiteiten

"Henk, In de regel zou de gemeentelijke selectielijst van toepassing moeten zijn, ma…"

Marianne Dorder-Servet heeft 10 Aug 2015 gereageerd op Bewaar-/vernietigingstermijn dossiers jeugdzorg

27 18 Aug 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik verwijs graag naar deze informatie over de vervreemding en overdracht van de AMK…"

Marianne Dorder-Servet heeft 10 Aug 2015 gereageerd op Bewaar-/vernietigingstermijn dossiers jeugdzorg

27 18 Aug 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Marjolein, Ik ben op dit moment ben ik bezig bij een onderwijsinstelling met de…"

Marianne Dorder-Servet heeft 29 Mei 2015 gereageerd op ervaringen gezocht: digitalisering en archivering bij onderwijsinstellingen

5 29 Mei 2015
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

"Dag Jan, Ik snap je vragen niet helemaal. Wil je weten hoe om te gaan met andere per…"

Marianne Dorder-Servet heeft 3 Mrt 2015 gereageerd op Vertrouwelijkheid documenten

6 30 Apr 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Anne, Uit ervaring kan ik je het volgende meegeven m.b.t. je vraag met welk pro…"

Marianne Dorder-Servet heeft 28 Okt 2014 gereageerd op Wegingscriteria bij zaakgericht werken

4 23 Mei 2016
Antwoord van Sven Blom | KBenP

"Hoi Sander, Graag gedaan. Ik wil eraan toevoegen dat de risicoanalyse die ik uitvoe…"

Marianne Dorder-Servet heeft 19 Apr 2014 gereageerd op Clean Disk tips?

4 19 Apr 2014
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

"Beste Sander, Ik ben zelf op dit moment bezig met het uitvoeren van een risicoanaly…"

Marianne Dorder-Servet heeft 16 Apr 2014 gereageerd op Clean Disk tips?

4 19 Apr 2014
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

"Dag John, Zoals een aantal van mijn voorgangers al hebben aangegeven, zijn eigenlij…"

Marianne Dorder-Servet heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Op zoek naar een goed werkend zaaksysteem.

11 30 Mrt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Madelon,   Je zorg over de oude papieren stukken die gelinkt zijn aan het oude…"

Marianne Dorder-Servet heeft 27 Feb 2014 gereageerd op Dossierinventaris verplicht?

17 7 Mrt 2014
Antwoord van Cees de Groot

"Beste Bianca, Ik help je graag, maar wij kunnen moeilijk vanuit hier adviseren wat…"

Marianne Dorder-Servet heeft 24 Feb 2014 gereageerd op Gebruik trefwoorden / thesaurus / onderwerp icm ZTC 2.0: wie past toe, en hoe?

6 24 Feb 2014
Antwoord van Marianne Dorder-Servet

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden