Discussies van Bente Steffensen (22)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik wil graag iets aan deze vraag toevoegen: heeft iemand de archiefbeheer-eisen t.a.…"

Bente Steffensen heeft 3 Mrt 2023 gereageerd op Websitearchivering en WOO-verzoeken

2 6 Mrt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Ook ik zou dit graag willen ontvangen. b.steffensen@bergenopzoom.nl. Alvast bedankt!"

Bente Steffensen heeft 3 Apr 2017 gereageerd op Voorbeelden kwaliteitssysteem

60 7 Nov 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Bedankt voor je antwoord Jean-Luc. Indien iemand een idee heeft hoe we kunnen voldoe…"

Bente Steffensen heeft 19 Jan 2015 gereageerd op Elektronisch ondertekenen in GWS of Corsa?

10 19 Jan 2015
Antwoord van Peter Witlox

"Hallo Jean-luc en Leon, We hebben recentelijk richtlijnen opgesteld voor de elektron…"

Bente Steffensen heeft 9 Jan 2015 gereageerd op Elektronisch ondertekenen in GWS of Corsa?

10 19 Jan 2015
Antwoord van Peter Witlox

"Hallo Jean-Luc, Ik zie dat de discussie een paar jaar oud is, maar ik ben erg benieu…"

Bente Steffensen heeft 8 Jan 2015 gereageerd op Elektronisch ondertekenen in GWS of Corsa?

10 19 Jan 2015
Antwoord van Peter Witlox

"We willen binnenkort gebruik gaan maken van de Basisregistraties Personen (GBA) in h…"

Bente Steffensen heeft 24 Jan 2014 gereageerd op NAW gegevens en DMS

5 27 Jan 2014
Antwoord van Bianca Hornstra

"In het kader hiervan heb ik een vraag: In de selectielijst staat dat "bekendmakingen…"

Bente Steffensen heeft 30 Okt 2013 gereageerd op Utrechtse gemeenteberichten op GVOP

28 23 Jun 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Kan iemand mij de handreiking archivering digitale ruimtelijke plannen toesturen?"

Bente Steffensen heeft 21 Okt 2013 gereageerd op Digitale bestemmingsplannen

20 7 Mrt 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Joke, Ook de gemeente Bergen op Zoom is bezig de mogelijkheden voor samenwerki…"

Bente Steffensen heeft 21 Okt 2013 gereageerd op Samenwerking en inrichting informatiearchitectuur

20 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

"Hoi Joke, Ik heb niet de antwoorden op je vragen. Maar is het niet zo dat indien jul…"

Bente Steffensen heeft 20 Okt 2013 gereageerd op Samenwerking en inrichting informatiearchitectuur

20 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden