Discussies van Ludwig van Dijk (18)

Discussies waarop is gereageerd (17) Antwoorden Recente activiteiten

"Wij gebruiken de Dymo labelwriter met verschillende soorten (zuurvrije) stickers. He…"

Ludwig van Dijk heeft 15 Nov 2018 gereageerd op Vervanger voor de typemachine

4 29 Nov 2018
Antwoord van Ron

"Hoi Sven, De aanpak zoals ik hierboven schets zou naar mijn mening universeel toepas…"

Ludwig van Dijk heeft 15 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Juist daarom pleit ik voor een integrale aanpak in plaats van subgroepjes die vanuit…"

Ludwig van Dijk heeft 14 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Jack, voorzover ik dat kan beoordelen speelt dat lokaal en landelijk, waarbij ik…"

Ludwig van Dijk heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Dag Kitty, ik geloof zelf dat grote successen alleen ontstaan wanneer de gehele kete…"

Ludwig van Dijk heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Succesverhalen Zaakgericht Werken

20 15 Nov 2018
Antwoord van Ludwig van Dijk

"Almere is sinds 2005 bezig om het Kofax platform (eerst KTM, nu KTA) op het niveau v…"

Ludwig van Dijk heeft 12 Nov 2018 gereageerd op Werkende digitale postkamer, kennis en ervaringen gevraagd

6 22 Jan 2019
Antwoord van Bert Kwant

"Dag Gerrit, Er zijn meerdere manieren om dit aan te vliegen, maar wat in Almere ech…"

Ludwig van Dijk heeft 28 Aug 2018 gereageerd op De aanwezigheid van losse analoge archiefstukken (reeksen, dossiers, series, etc.) op diverse afdelingen

4 25 Okt 2018
Antwoord van Gerrit Barbé

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden