Discussies van Leon van Oosterom (238)

Discussies waarop is gereageerd (208) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Gerrit, Bedoel je dan een organisatie die digitalisering uitvoert met behulp v…"

Leon van Oosterom heeft 20 Dec 2018 gereageerd op Marktverkenning alternatief Digiwerkt

7 22 Jan 2019
Antwoord van Ruud Vonk (Oasis Group)

"Beste Bert, Ik weet niet zeker of je dit precies bedoelt, maar wellicht zijn de tabe…"

Leon van Oosterom heeft 4 Dec 2018 gereageerd op OC curve uit handboek vervanging archiefbescheiden versie 1.0

8 7 Jan 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Ik wil er toch ook nog wel aan toevoegen dat er meerdere partijen zijn die tools heb…"

Leon van Oosterom heeft 13 Nov 2018 gereageerd op Werkende digitale postkamer, kennis en ervaringen gevraagd

6 22 Jan 2019
Antwoord van Bert Kwant

"Minister Ollongren heeft onlangs de privacygevoelige persoonsgegevens die in het kad…"

Leon van Oosterom heeft 6 Aug 2018 gereageerd op Anoniem digitaliseren: ervaringen gevraagd

18 29 Sept 2018
Antwoord van Julia Loosjes

":-) dank je Yvonne, komt ook omdat ik dit zo'n leuk vakgebied vind. "

Leon van Oosterom heeft 24 Apr 2018 gereageerd op Bestandsformaat opslaan E-depot langdurige opslag

8 30 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Beste Paul, Fijn om te horen, heel veel succes en mochten er meer vragen zijn dan we…"

Leon van Oosterom heeft 24 Apr 2018 gereageerd op Bestandsformaat opslaan E-depot langdurige opslag

8 30 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Beste Paul,  kun je mij laten weten welke scanner jullie in gebruik hebben en met we…"

Leon van Oosterom heeft 23 Apr 2018 gereageerd op Bestandsformaat opslaan E-depot langdurige opslag

8 30 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Beste Paul, Als eerste wil ik graag verwijzen naar deze blogpost op de site van de A…"

Leon van Oosterom heeft 21 Apr 2018 gereageerd op Bestandsformaat opslaan E-depot langdurige opslag

8 30 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"Het doel van het Breed netwerk is vastgelegd in onze statuten: “De stichting stelt z…"

Leon van Oosterom heeft 3 Apr 2018 gereageerd op Aansluiting bij het Kennisnetwerk Informatie en Archief

13 6 Apr 2018
Antwoord van Gerdien Drost

"@ Maik Keeris, wellicht kun je eens contact opnemen met Marcelle Zeddeman van Hogesc…"

Leon van Oosterom heeft 25 Feb 2018 gereageerd op Opstellen visie op DIV/informatievoorziening en digitaal zaakgerichtwerken

12 22 Mrt 2018
Antwoord van Jolanda de Jong

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden