Discussies van Huug Verschuijl (7)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Nee, dan ben ik niet duidelijk geweest. Ik had het erover dat ik in 2011 bij een and…"

Huug Verschuijl heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Ik kan je niet volgen. Kun je me uitleggen wat je bedoelt met 'vanaf 2011'? "

Huug Verschuijl heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Hallo Yvonne, we zijn voorlopig van plan om er één reeks van te maken, dus geen onde…"

Huug Verschuijl heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Dank je wel Brigitta, voor je reactie. Ik heb je advies in mij opgenomen en zal er i…"

Huug Verschuijl heeft 18 Feb 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

"Hallo Jolanda, Ik weet dat wij bij de gemeente Amersfoort VOG's al jaren op 1 jaar v…"

Huug Verschuijl heeft 1 Feb 2019 gereageerd op Bewaartermijn Verklaring omtrent gedrag (VOG)

21 12 Feb 2019
Antwoord van Wim van Loon

"Hallo Wim, bedankt voor je antwoord! Ja, risicoafweging, da's een goeie. Bij ons is…"

Huug Verschuijl heeft 31 Jan 2019 gereageerd op Hoe archiveer je fysieke originelen die digitaal in het zaaksysteem zitten?

11 18 Feb 2019
Antwoord van Huug Verschuijl

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden