Discussies van Wouter Verdaas (86)

Discussies waarop is gereageerd (60) Antwoorden Recente activiteiten

"Volgens mij bestaat er geen ultieme oplossing voor dit probleem op dit moment. Bij T…"

Wouter Verdaas heeft 4 Jun 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd: tijdige vernietiging mail

7 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Allen, bedankt voor jullie reacties. Ik snap de beredenering. Dit levert een hoop w…"

Wouter Verdaas heeft 6 Mei 2020 gereageerd op Automatische incasso

5 6 Mei 2020
Antwoord van Wouter Verdaas

"Wij hebben PGAx ook aangeschaft en wij hebben gekozen voor categorie 3.1. Bij ons wo…"

Wouter Verdaas heeft 30 Apr 2020 gereageerd op PGAx applicatie lokale persoonsgerichte aanpak vernietigingstermijn dossiers

4 30 Apr 2020
Antwoord van Rita van Ettikhoven

"Gelukkig zie ik in mijn eigen organisatie langzaam wel wat verbeteringen optreden! D…"

Wouter Verdaas heeft 28 Feb 2020 gereageerd op Waardengedreven digitaal transformeren bij de provincie Noord-Brabant, archivering ?

10 2 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Story of my working life.... Zijn er uberhaupt organisaties waar dit bewustzijn ove…"

Wouter Verdaas heeft 28 Feb 2020 gereageerd op Waardengedreven digitaal transformeren bij de provincie Noord-Brabant, archivering ?

10 2 Mrt 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"@ Bert Hendriksen: mag ik hieruit opmaken dat jullie er voor gekozen hebben om (zaak…"

Wouter Verdaas heeft 24 Jul 2019 gereageerd op automatisch archiveren

14 12 Aug 2019
Antwoord van Marieke Klomp

"Hoi Hans, Dank voor je aanbod, maar dat is op dit moment nog niet nodig. Ik houd je…"

Wouter Verdaas heeft 3 Jul 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij Tilburg is er een proces gestart om het huidige systeem te vervangen. Wij lopen…"

Wouter Verdaas heeft 11 Jun 2019 gereageerd op Videotulen /archivering raadsinformatie

31 29 Jul 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Bij mijn vorige werkgever zijn ze vorig jaar overgestapt naar MOOR. De gemeente heef…"

Wouter Verdaas heeft 6 Dec 2018 gereageerd op bewaartermijnen kabels en leidingen

23 1 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk dat veel gemeenten hetzelfde principe hanteren als Alphen aan de Rijn."

Wouter Verdaas heeft 1 Aug 2018 gereageerd op Hoe archiveren jullie raadsvragen in de I-navigator staat na 1 jaar V incl, de documenten hoe doen jullie dat"

6 10 Aug 2018
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden