Discussies van Wouter Verdaas (86)

Discussies waarop is gereageerd (60) Antwoorden Recente activiteiten

"Wellicht één opstellen conform e-mailbewaring? Dus voor chats en wellicht verder tre…"

Wouter Verdaas heeft 20 Jun 2022 gereageerd op Handreiking Bewaren van chatberichten onderwerp van discussie Rondetafelgesprek

26 3 Aug 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor jullie reacties. Hoe pijnlijk ook, maar ik ben toch blij dat Tilburg niet…"

Wouter Verdaas heeft 7 Apr 2022 gereageerd op Vernietigen clientgegevens uit SuitesvhSD

9 18 Apr
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Onno, Het project ligt bij ons nu stil. Wat ik al wel heb weten te achterhalen i…"

Wouter Verdaas heeft 31 Mrt 2022 gereageerd op Archiveren van gegevens in Topdesk

11 31 Mrt 2022
Antwoord van Wouter Verdaas

"Vooral als de leverancier Centric heet....."

Wouter Verdaas heeft 7 Feb 2022 gereageerd op Wat vind jij van de nieuwe Archiefwet?

13 24 Mrt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor je reactie Rens! Deze is, zoals altijd, zeer bruikbaar! "

Wouter Verdaas heeft 31 Jan 2022 gereageerd op Vernietigen van gegevens uit datasets.

5 31 Jan 2022
Antwoord van Wouter Verdaas

"Het idee is wel om een (beperkt) aantal mappen of kanalen aan te maken binnen een pr…"

Wouter Verdaas heeft 28 Jan 2022 gereageerd op Recordmanagement projectensite Sharepoint Online

8 7 Feb 2022
Antwoord van Thijs Hannen

"Hoi Wendy, wij zijn ook met dit vraagstuk bezig, maar zijn nog niet zover als julli…"

Wouter Verdaas heeft 17 Jan 2022 gereageerd op Recordmanagement projectensite Sharepoint Online

8 7 Feb 2022
Antwoord van Thijs Hannen

"Is er (nog) een verschil in bewaartermijn tussen een vergunning en een instemmingsbe…"

Wouter Verdaas heeft 29 Nov 2021 gereageerd op bewaartermijnen kabels en leidingen

23 1 Aug 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"De beslisboom is hele bruikbaar! Dank!"

Wouter Verdaas heeft 25 Nov 2021 gereageerd op Beslisboom pdf

10 29 Aug 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Jolanda, even voor de duidelijkheid zodat we op 1 lijn liggen ;-) : Ik voer zelf…"

Wouter Verdaas heeft 30 Sept 2021 gereageerd op Wat doet een Record Manager?

7 5 Okt 2021
Antwoord van Kirsten van Opijnen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden