Discussies van Bert Hendriksen (91)

Discussies waarop is gereageerd (65) Antwoorden Recente activiteiten

"Als je de archiefmodule hebt dan heb je volgens mij geen koppeling nodig, alleen wie…"

Bert Hendriksen heeft 25 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Goede Vraag, bij de gemeente Zevenaar (buurgemeente van Duiven) lopen we tegen hetze…"

Bert Hendriksen heeft 24 Okt 2023 gereageerd op knelpunt: nog geen koppeling Rx.Mission en JOIN zaaksysteem

14 29 Feb
Antwoord van Hans Mannaert

"Ja dat is een heel goed punt! Wat doe je met een aanvraag incasso?, kan heel lang lo…"

Bert Hendriksen heeft 13 Sept 2023 gereageerd op Processen met ander datum kenmerk

4 15 Sept 2023
Antwoord van Christina de Bruin

"Hoi Yvonne, Bedankt voor je snelle reactie, nee wij hebben (nog) geen SIO, de planne…"

Bert Hendriksen heeft 15 Aug 2023 gereageerd op bewaren monumentensubsidies

9 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Ja inderdaad als er niets meer op papier binnenkomt, waarom zou je dan nog willen ve…"

Bert Hendriksen heeft 10 Okt 2022 gereageerd op Vervangingbesluit VTH-Applicatie

4 11 Okt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Jean Luc, ja daar heb je natuurlijk wel een punt, wij hebben inderdaad ook volle…"

Bert Hendriksen heeft 29 Mrt 2022 gereageerd op Papier voldoet aan NEN 2728:2006

4 15 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Yvonne, bedankt voor je snelle en uitgebreide reactie. Het probleem is alleen da…"

Bert Hendriksen heeft 15 Mrt 2022 gereageerd op normen zuurvrije archief dozen

4 15 Mrt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Omdat dit brondocumenten zijn zou ik deze inderdaad 110 jaar bewaren en niet vervang…"

Bert Hendriksen heeft 2 Jun 2021 gereageerd op Archiveren brondocumenten i-Burgerzaken

2 2 Jun 2021
Antwoord van Bert Hendriksen

"Dus als ik het nu goed begrijp hoeven we nu helemaal niets meer in te vullen?"

Bert Hendriksen heeft 19 Feb 2021 gereageerd op KPI's Kritieke prestatie-indicator

7 19 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Yvonne, bedankt voor je snelle reactie, ik ga er meteen naar kijken, weet jij…"

Bert Hendriksen heeft 12 Feb 2021 gereageerd op KPI's Kritieke prestatie-indicator

7 19 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden