Discussies van Bert Hendriksen (48)

Discussies waarop is gereageerd (32) Antwoorden Recente activiteiten

"Nog even alles kort samengevat want ik ben het spoor nu een beetje kwijt. Dus alles…"

Bert Hendriksen heeft 25 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt
Antwoord van Leon van Oosterom

"Ja natuurlijk kunnen deze digitale bestanden nog nuttig zijn voor de gemeente, zeker…"

Bert Hendriksen heeft 22 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt

"Hoi Leon, het gaat in deze om 2 archiefblokken, een oud groot blok over de jaren 46/…"

Bert Hendriksen heeft 22 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt

"Wij hebben wel vervanging voor alles wat t/m 20 jaar vernietigd mag worden sinds 201…"

Bert Hendriksen heeft 20 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt

"Ja de inventaris wordt natuurlijk bewaard en gepubliceerd, maar het gaat mij meer om…"

Bert Hendriksen heeft 19 Mrt gereageerd op Wat te doen na overdracht analoog archief naar een archiefbewaarplaats met de digitale inventaris

20 25 Mrt

"Als we het ihkv zaakgericht werken goed willen doen kunnen we de zaak pas beëindigen…"

Bert Hendriksen heeft 31 Jan gereageerd op Automatische incassokaarten

26 31 Jan
Antwoord van jack karelse

"Ja dat probeer ik steeds duidelijk te krijgen, maar moet je dan de maximale termijn…"

Bert Hendriksen heeft 29 Jan gereageerd op Automatische incassokaarten

26 31 Jan

"Wij werken met het zaaksysteem Join van Decos, als men de checklist heeft ingevuld d…"

Bert Hendriksen heeft 28 Jan gereageerd op Automatische incassokaarten

26 31 Jan

"Ja maar nu is bij ons, en ik denk bij veel organisaties, de vernietigingstermijn aan…"

26 31 Jan

"De vernietigingstermijn is niet het probleem, het probleem zit er in hoe lang kan ee…"

26 31 Jan

RSS

© 2019   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden