Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Ja goed, ik begreep uit de tekst dat daaraan getwijfeld werd. Vandaar dat ik het ni…"

Marco Klerks heeft 19 Dec 2010 gereageerd op Afschaffen schriftelijke neerslag raadsvergaderingen en vervangen door geluidsopnamen praktisch wenselijk en wettelijk mogelijk?

9 29 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Ik vind dat het verslag en de besluitenlijst twee verschillende documenten zijn. Ze…"

Marco Klerks heeft 17 Dec 2010 gereageerd op Afschaffen schriftelijke neerslag raadsvergaderingen en vervangen door geluidsopnamen praktisch wenselijk en wettelijk mogelijk?

9 29 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

"Beste Eric,   Ik heb zojuist de eerste drie principes gelezen. Het zijn mooie visies…"

Marco Klerks heeft 17 Dec 2010 gereageerd op Visie van SOD-Opleidingen:'Principe 3 'Volledig geïntegreerd in het primaire proces'

6 25 Apr 2011
Antwoord van Eric Kokke

"Ahum... *ongemakkelijk kuchje*... wordt aan gewerkt!   ;-)"

Marco Klerks heeft 16 Dec 2010 gereageerd op Wiki-leaks, hoe transparant zijn/ mogen wij zijn?

14 20 Dec 2010
Antwoord van Chris Bellekom

"Hallo F.   Ik wil hier later nog even op reageren, maar het is al laat. Ondertussen:…"

Marco Klerks heeft 15 Dec 2010 gereageerd op Selectie en vernietiging in een digitale omgeving

1 15 Dec 2010
Antwoord van Marco Klerks

"Eerdere overbrenging helpt hierin nauwelijks, want vanwege "het belang van de Staat…"

Marco Klerks heeft 15 Dec 2010 gereageerd op Wiki-leaks, hoe transparant zijn/ mogen wij zijn?

14 20 Dec 2010
Antwoord van Chris Bellekom

"In Den Bosch: - Analoog: -- ingekomen door DIV -- uitgaand door meestal secretariaat…"

Marco Klerks heeft 14 Okt 2010 gereageerd op Registratie interne en uitgaande documenten

5 1 Dec 2010
Antwoord van sandra Sip

"Ja, de BAG hoeft niet leidend te zijn bij de ordening van je archief. Je moet wel bi…"

Marco Klerks heeft 10 Aug 2010 gereageerd op De wijze van archiveren van omgevingsvergunning die Bag- gerelateerd zijn?

3 10 Aug 2010
Antwoord van Marco Klerks

"Leg niet in je DMS vast bij welk BAG-nummer of GISVG/AVR nummer een document hoort,…"

Marco Klerks heeft 9 Aug 2010 gereageerd op De wijze van archiveren van omgevingsvergunning die Bag- gerelateerd zijn?

3 10 Aug 2010
Antwoord van Marco Klerks

"Elektronisch verzenden mag alleen als de burger expliciet heeft aangegeven dat hij/z…"

Marco Klerks heeft 29 Jul 2010 gereageerd op centraal printen

5 12 Okt 2010
Antwoord van Brigitta Arkema

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden