Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"De verantwoordelijkheid ligt sowieso bij de zorgdrager; in jullie geval dus het coll…"

Marco Klerks heeft 21 Jan 2018 gereageerd op handboek vervanging - AVG

2 5 Feb 2018
Antwoord van Erik van Hengel

"Als een overheidsorganisatie een poststuk ontvangt die niet voor haar bestemd is, da…"

Marco Klerks heeft 29 Dec 2017 gereageerd op Moeten burgers verplicht de postbus gebruiken??

8 15 Jan 2018
Antwoord van Mirjam Eikelboom

"De Archiefregeling, art. 24, lid c, schrijft voor dat er over de digitale handtekeni…"

Marco Klerks heeft 15 Nov 2017 gereageerd op Gekwalificeerde elektronische handtekening

6 20 Nov 2017
Antwoord van Gert

"ik zou de grondslag zoeken in de BIG. Preciezer dan dit kan ik het niet aangeven, wa…"

Marco Klerks heeft 13 Nov 2017 gereageerd op eisen kwaliteitssysteem

4 14 Nov 2017
Antwoord van Hanneke Withaar

"Heb je alleen een DMS of heb je ook een zaaksysteem? En bedoel je met een DSP hetzel…"

Marco Klerks heeft 25 Okt 2017 gereageerd op Implementeren een DSP in het DMS tbv Zaakregistratie.

2 26 Okt 2017
Antwoord van Erik Huurman

"Ik zou ze eerder als deelzaken of gerelateerde zaken zien. Als het zienswijzen zijn…"

Marco Klerks heeft 22 Jul 2017 gereageerd op Zaaktype zienswijzen ingediend door burgers/bedrijven

5 22 Aug 2017
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Wat bedoel je met "laag"? Bedoel je het aggregatieniveau?   Het TMLO vermeldt vier a…"

Marco Klerks heeft 11 Jul 2017 gereageerd op Hoeveel lagen in je DMS??

2 13 Jul 2017
Antwoord van Rens

"Rectificatie: in de onderstaande reactie bedoelde ik niet de editie die vandaag in d…"

Marco Klerks heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

"In het kader van de aanbesteding van een nieuw zaaksysteem hebben wij een nieuwe vis…"

Marco Klerks heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Wat is voor jullie DE reden geweest om zaakgericht te gaan werken?

6 20 Apr 2017
Antwoord van Jildou van der Bles

"In het volgende Od komt waarschijnlijk ook een artikel over dit onderwerp van Hans v…"

Marco Klerks heeft 11 Apr 2017 gereageerd op Ervaringen gebruik UTT in relatie tot Handboek Vervanging

24 25 Jan 2021
Antwoord van Milan Bor

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden