Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"We bewaren geen brievenbussen, dus ook geen elektronische varianten daarvan. Of we d…"

Marco Klerks heeft 10 Jan 2021 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank!"

Marco Klerks heeft 23 Dec 2020 gereageerd op Wie is er al met de (vernieuwde) ISO-16175 bezig?

13 19 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Dank voor de toelichting en verheldering, Wout! "

Marco Klerks heeft 30 Okt 2020 gereageerd op Wie is er al met de (vernieuwde) ISO-16175 bezig?

13 19 Sept 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Helemaal mee eens en sterk artikel! Aanvullend: dit soort uitspraken geven mij de i…"

Marco Klerks heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb de hele uitspraak nogmaals doorgenomen en ik zie dat het belangrijk is om het…"

Marco Klerks heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

""Het bewaren van digitale postvakken met sms- dan wel WhatsApp-berichten impliceert…"

Marco Klerks heeft 23 Okt 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb over een half uurtje een (eerste) overleg over een Rotterdamse PoC van Open Z…"

Marco Klerks heeft 23 Okt 2020 gereageerd op Denken over vernietiging, centraal met metadata

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

"Dank je! :-)"

Marco Klerks heeft 29 Jan 2019 gereageerd op Nadelige gevolgen als je besluit niet mee te werken aan een innovatie met haken en ogen?

6 30 Jan 2019
Antwoord van jack karelse

"Ik heb even gezocht op de zoekterm "e-depot" op GitHub, waar open en transparant gew…"

Marco Klerks heeft 20 Okt 2018 gereageerd op Modernisering Archiefwet: Minister Slob beantwoordt kamervragen

6 22 Okt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Chido, als het goed is heb je een dag na die nieuwsmail een rectificatie per mail on…"

Marco Klerks heeft 11 Okt 2018 gereageerd op Rijksbegroting onderdeel OCW 2019: wijzigingen Archiefwet en kostenberekening RHC's

3 11 Okt 2018
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden