Discussies van Martin Jansen (29)

Discussies waarop is gereageerd (23) Antwoorden Recente activiteiten

"Yvonne, Klopt helemaal. Tot 1 juli 2016 was heer Hertogs gemeentearchivaris. Met de…"

Martin Jansen heeft 24 Mei 2017 gereageerd op Model VNG Archief verordening, BIB en Beheerregeling Informatiebeheer

11 17 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, Helder. Gaan we ook doen. Het gaat mij er richting provinciaal archiefinspec…"

Martin Jansen heeft 24 Mei 2017 gereageerd op Model VNG Archief verordening, BIB en Beheerregeling Informatiebeheer

11 17 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Lijkt me inderdaad nog wat voorbarig. Aangezien er ook nog wat discussie schijnt te…"

Martin Jansen heeft 24 Mei 2017 gereageerd op Model VNG Archief verordening, BIB en Beheerregeling Informatiebeheer

11 17 Jan 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Volgens mij klopt het wat Wim aangeeft. Een inspraakreactie of zienswijze lijken mij…"

Martin Jansen heeft 1 Dec 2015 gereageerd op Zaakgericht werken met bestemmingsplannen

18 4 Jan 2016
Antwoord van Erika Hietland

"Yvonne, Ook ik vraag me af wat nou precies de bedoeling is van je vraag. Je bent op…"

Martin Jansen heeft 12 Nov 2015 gereageerd op Besparing documentmanagement bij de gemeente Deventer

6 15 Nov 2015
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, de discussie m.b.t. het wel of niet hebben van een gemeentearchivaris is h…"

Martin Jansen heeft 2 Okt 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"@Yvonne, dank voor de reactie. Dat is het voordeel van dit discussie gebeuren. Maar…"

Martin Jansen heeft 2 Okt 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Niet om het één of ander .... maar het insturen van inhoudelijke reacties over de ni…"

Martin Jansen heeft 2 Okt 2015 gereageerd op Modellen archiefverordening en besluit informatiebeheer

30 17 Mei 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Terechte vraag: "Welke bijdrage spreken de DIV-ers aan en waar staan nuttige wenken…"

Martin Jansen heeft 17 Feb 2014 gereageerd op Professionaliseren archieftoezicht (Stichting Archiefpublicaties)

2 5 Mrt 2014
Antwoord van Antony Fokker

"Als ik een en ander zo lees lijkt me de werkwijze van @Marco heel geschikt. Is een p…"

Martin Jansen heeft 25 Apr 2013 gereageerd op Projectmatig werken - Zaakgericht werken

16 5 Jun 2014
Antwoord van Alex Van Heugten

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden