Discussies van Johan Boomsma (41)

Discussies waarop is gereageerd (29) Antwoorden Recente activiteiten

"Bedankt voor je reactie. Ik ben het met je eens. Maar de discussie hierover is nog n…"

Johan Boomsma heeft 9 Okt 2023 gereageerd op Overeenkomsten grond (pacht huur verkoop ed) uitzonderen van vervanging

10 11 Okt 2023
Antwoord van Denny Schouten

"Ik kom er toch nog even op terug. In onze huidige situatie zijn bovenstaande overeen…"

Johan Boomsma heeft 4 Okt 2023 gereageerd op Overeenkomsten grond (pacht huur verkoop ed) uitzonderen van vervanging

10 11 Okt 2023
Antwoord van Denny Schouten

"@Yvonne: Het begint inderdaad bij het in kaart brengen, wat natuurlijk al een klus o…"

Johan Boomsma heeft 25 Sept 2023 gereageerd op Uitzonderen van vernietiging bij een hotspot

3 25 Sept 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Bedankt voor alle reacties;voor mij is nu duidelijk dat een aparte verklaring van ve…"

Johan Boomsma heeft 17 Jul 2023 gereageerd op Aparte verklaring van vernietiging bij vervanging

5 17 Jul 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Je wil dus zeggen dat de stukken meestal door de vertrouwenscommissie worden verniet…"

Johan Boomsma heeft 10 Jul 2023 gereageerd op Verzegelen van documenten, hoe doe je dat in het digitale tijdperk ?

2 10 Jul 2023
Antwoord van Yvonne Welings

"Yup ik voel me zo eigenlijk wel in mijn hemd gezet! Maar als ik een steentje bij kan…"

Johan Boomsma heeft 4 Jul 2023 gereageerd op Breed en HTTP zonder S

2 4 Jul 2023
Antwoord van Johan Boomsma

"Hoi @Jan-Jaap en @Yvonne, Bedankt voor jullie reacties. Blijkbaar is er geen eenslu…"

Johan Boomsma heeft 4 Jul 2023 gereageerd op Overeenkomsten grond (pacht huur verkoop ed) uitzonderen van vervanging

10 11 Okt 2023
Antwoord van Denny Schouten

"Hoi Jan-Jaap, Fijn dat je reageert. Dit rijtje komt me bekend voor, het staat ook in…"

Johan Boomsma heeft 28 Jun 2023 gereageerd op Overeenkomsten grond (pacht huur verkoop ed) uitzonderen van vervanging

10 11 Okt 2023
Antwoord van Denny Schouten

"Yup, en ik kijk uit naar deze handreiking. "

Johan Boomsma heeft 17 Mei 2023 gereageerd op De reis naar M365 en de gemeente Tilburg

11 30 Jun 2023
Antwoord van Jeroen Arkesteijn

"Hoi Yvonne, Gefeliciteerd! Wat goed dat de gemeente Tilburg de overtuiging heeft da…"

Johan Boomsma heeft 15 Mei 2023 gereageerd op De reis naar M365 en de gemeente Tilburg

11 30 Jun 2023
Antwoord van Jeroen Arkesteijn

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden