Discussies van Jules Lauwerier (57)

Discussies waarop is gereageerd (39) Antwoorden Recente activiteiten

"Hans, enige achtergrond over de huidige applicatie is wenselijk. Wat is dit méér dan…"

Jules Lauwerier heeft 18 Nov 2020 gereageerd op 'losse' digitale dossierinventaris

1 18 Nov 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Hoi Jan-Jaap, Het register is niet lastig. Het boek blijft bestaan met alle tekst er…"

Jules Lauwerier heeft 7 Jul 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Het gemeentelijke beperkingenregister gaat inderdaad verdwijnen. Ik ben er niet van…"

Jules Lauwerier heeft 29 Jun 2020 gereageerd op WKPB register

9 7 Jul 2020
Antwoord van Jules Lauwerier

"Bestaat het probleem dat hier geschetst wordt wel ? In mijn ogen geeft Sander al een…"

Jules Lauwerier heeft 17 Mei 2020 gereageerd op Ervaringen gezocht met het archiveren van bestemmingsplannen (IMRO bestanden) in zaaksysteem

10 19 Mei 2020
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Yvonne, ik respecteer jouw mening over wat jij wenselijk vindt. We hebben echter te…"

Jules Lauwerier heeft 2 Mei 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb me niet in de details van de nieuwe selectielijst verdiept. Is het niet zo be…"

Jules Lauwerier heeft 2 Mei 2020 gereageerd op Automatische incasso

5 6 Mei 2020
Antwoord van Wouter Verdaas

"Yvonne, Ik begrijp best dat burgers bewijs willen zien. Daar hebben ze recht op. Wat…"

Jules Lauwerier heeft 2 Mei 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Mijn punt was ook niet dat de archivaris achteraf moet anonimiseren: bij het opstell…"

Jules Lauwerier heeft 1 Mei 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Privacybescherming is ook voor vernietigingslijsten nodig. Het voorbeeld toont 1 kan…"

Jules Lauwerier heeft 1 Mei 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Als eis 27 inderdaad over de specifieke toepassing bij de akten gaat, dan "lijkt het…"

Jules Lauwerier heeft 25 Apr 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd printers Burgerlijke Stand

11 22 Mrt 2023
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden