Discussies van Hans Pieterse (38)

Discussies waarop is gereageerd (33) Antwoorden Recente activiteiten

"Misschien kun je op deze webpagina ook nuttige info halen!! https://www.westfriesarc…"

Hans Pieterse heeft 16 Jun 2023 gereageerd op Stagiair zoekt voorbeelden proces archiefbewerking

3 16 Jun 2023
Antwoord van Hans Pieterse

"Omdat we niet weten hoe de Archiefregeling en het -besluit eruit komt te zien kun je…"

Hans Pieterse heeft 2 Feb 2022 gereageerd op Wat vind jij van de nieuwe Archiefwet?

13 24 Mrt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"De nieuwe Archiefwet wijkt in essentie niet af van de Archiefwet 1995. Door de overb…"

Hans Pieterse heeft 2 Feb 2022 gereageerd op Wat vind jij van de nieuwe Archiefwet?

13 24 Mrt 2022
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoe zou je dat moeten regelen wat betreft het register van begraven, cremeren en asb…"

Hans Pieterse heeft 24 Apr 2019 gereageerd op Archiveren van data uit databases en procesapplicaties

48 10 Nov 2022
Antwoord van Johannes Lijnse

"Niet gehinderd door enige beperking zou ik dat in één of twee volzinnen kunnen benoe…"

Hans Pieterse heeft 10 Jun 2018 gereageerd op Waarom niet een benadering? Archivering by design, privacy by design en informatiebeveiliging by design

11 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"In het archievenblad stond ook een stuk over zo’n benadering door Utrecht. Almere ge…"

Hans Pieterse heeft 10 Jun 2018 gereageerd op Waarom niet een benadering? Archivering by design, privacy by design en informatiebeveiliging by design

11 11 Jun 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik denk wel dat met maatregelen naar compliancy toe kan worden gewerkt, naar moet wo…"

Hans Pieterse heeft 19 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Stelling 8: ‘Ongestructureerde data (e-mail, shares) zijn niet compliant te krijgen’

8 9 Apr 2018
Antwoord van jack karelse

"@yvonne, waarom zou je die persoonsgegevens wel willen hebben? Weet nog niet goed ho…"

Hans Pieterse heeft 5 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Bezoekersadministratie van archiefdiensten

6 5 Mrt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Toevallig wordt bij ons het studiezaal reglement herzien en aangepast. Een mooi mome…"

Hans Pieterse heeft 4 Mrt 2018 gereageerd op AVG: Bezoekersadministratie van archiefdiensten

6 5 Mrt 2018
Antwoord van Yvonne Welings

"Het betoog van Niels zette mij aan het denken. Ik denk dat het mooi zal staan in een…"

Hans Pieterse heeft 28 Feb 2018 gereageerd op Gezinskaarten wel of niet (geheel) openbaar beschikbaar stellen

52 20 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden