Discussies van Dick de Heer (17)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Wat betreft het afstoten van bodeminformatie door provincies naar gemeenten, heb ik…"

Dick de Heer heeft 17 Feb 2020 gereageerd op Archiveren publicaties

12 13 Sept 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Abel, => Weet jij de data van de drie lesdagen? (voor zover de cursus nu inge…"

Dick de Heer heeft 16 Jul 2018 gereageerd op Training IT audit Essentials voor archiefinspecteurs

4 9 Aug 2018
Antwoord van Roland van Abel

"Marco, Vorig jaar is Theo Vermeer aan de UvA afgestudeerd met de scriptie "Rol en po…"

Dick de Heer heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

"Marco,Niets is minder waar.Eén zin later bepleit zij juist zoiets als het Record Con…"

Dick de Heer heeft 28 Mrt 2011 gereageerd op Vernietigde digitale informatie later weer kunnen terugvinden en hergebruiken

4 7 Apr 2011
Antwoord van Margreet Windhorst

"Collega's, Wat betreft de RSS-functionaliteit: Kunnen dat geen twee (of meer) knoppe…"

Dick de Heer heeft 6 Mrt 2011 gereageerd op Een likje verf...

23 24 Jun 2011
Antwoord van Marco Klerks

"Collega's, Graag verwijs ik naar de blogs op site www.digitalaction.nl/ over We Quit…"

Dick de Heer heeft 17 Jan 2011 gereageerd op nieuwe werken/social media en DIV

23 10 Jul 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Collega, Ook tijdens een kringgesprek op de Dag van de Wabo, is gevraagd naar het h…"

Dick de Heer heeft 30 Nov 2010 gereageerd op Authenticeren / ondertekenen van PDF tekeningen ikv WABO

1 30 Nov 2010
Antwoord van Dick de Heer

"Collega´s, Sinds 17-8-2010 is er een update van de Leidraad Wabo DIV / archivering,…"

Dick de Heer heeft 24 Aug 2010 gereageerd op Leidraad WABO-DIV / archivering /"ordeningsplan"

12 26 Nov 2010
Antwoord van Marian v.d Wetering

"Collega's, Mijn opleiding tot archivaris wil ik dit seizoen afronden. Ik bereid ik…"

Dick de Heer heeft 24 Okt 2009 gereageerd op RO-Online heeft geen archieffunctie

26 11 Nov 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Stephanie, Jurisprudentie hierover ken ik niet, want ik ben geen jurist. Wel…"

Dick de Heer heeft 24 Okt 2009 gereageerd op Rechtsgeldigheid digitale stukken?

6 5 Nov 2009
Antwoord van Arjan de Vries

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden