Discussies van Annemieke Adema (16)

Discussies waarop is gereageerd (12) Antwoorden Recente activiteiten

"Ik denk dat dit een mogelijke oplossing is (wat Rob beschrijft) om in back-offices a…"

Annemieke Adema heeft 29 Dec 2014 gereageerd op Meerdere archiefsystemen bij 1 organisatie

22 6 Jan 2015
Antwoord van Henk Sligman

"Ik weet niet zozeer literatuur uit het hoofd, maar het kan vooral bij te vernietigen…"

Annemieke Adema heeft 22 Jul 2014 gereageerd op Van centraal archiefbeheer naar beheer "in situ"

6 26 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Beste Wyste,  deze vragen moeten in het werkblad voor de overgedragen archieven word…"

Annemieke Adema heeft 4 Dec 2013 gereageerd op e-formulier KPI's horizontale verantwoording VNG

1 4 Dec 2013
Antwoord van Annemieke Adema

"Als het gaat on wat er in een migratie verklaring moet komen te staan is het handig…"

Annemieke Adema heeft 6 Feb 2013 gereageerd op Verplaatsen digitale brondocumenten

7 13 Feb 2013
Antwoord van Marco Klerks

"Kpi invulsheet is even offline vanwege een update en het vaststellenvan de definitie…"

Annemieke Adema heeft 20 Dec 2012 gereageerd op waar zijn de kpi's??

3 20 Dec 2012
Antwoord van Robin Lassche

"Antwoorden op je vragen heb ik nu niet, wel een tip om deze week de blogs van Eric B…"

Annemieke Adema heeft 12 Nov 2012 gereageerd op Sharepoint 2013

3 13 Nov 2012
Antwoord van Eric Burger

"Op dit moment ben ik bezig met het opstellen van kaders voor de migratie en dus ook…"

Annemieke Adema heeft 4 Sept 2012 gereageerd op Het opstellen van een migratieverklaring

9 24 Mrt 2015
Antwoord van Hans Pieterse

"Het outsourcen van scannen lijkt mij een reele optie die onderzocht moet worden. IS…"

Annemieke Adema heeft 27 Jun 2012 gereageerd op Outsourcing van het scanproces

11 11 Jul 2012
Antwoord van Michel Verhoeven

"Waar het natuurlijk om gaat is dat de juiste informatie (let op geen gebruik van het…"

Annemieke Adema heeft 3 Jan 2012 gereageerd op De DIV er, een verloren beroep

40 21 Feb 2012
Antwoord van Gert Carras

"Excuses meer dan duizendmaal aanvaard natuurlijk. Ik ga dangewoon nextbreed even vol…"

Annemieke Adema heeft 23 Feb 2011 gereageerd op Een likje verf...

23 24 Jun 2011
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden