Lees ik in discussies dat er steeds meer organisaties zijn die weten om te gaan met Sharepoint 2010 in een document management - context, besluit mijn werkgever voor document management Sharepoint 2013 in te willen zetten. Wat zijn de verschillen met Sharepoint 2010 voor wat betreft document management. Moet ik vrezen voor de bekende 'kinderschoenen' of valt dat wel mee ? Is bijvoorbeeld het koppelen van een DMS aan Sharepoint 2013 ineens weer moeilijker ?

Weergaven: 606

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Antwoorden op je vragen heb ik nu niet, wel een tip om deze week de blogs van Eric Burger te volgen. Hij blogt live Vanuit de share point conference in las vegas. Misschien dat er verschillen voorbij komen. Zie http://www.ericburger.nl/site/blog/

Hallo Annemieke, bedankt voor de tip ! Ik lees dat Eric vandaag een 'deep dive' in de record management - functionaliteiten doet daar in Las Vegas ... ben benieuwd. Heb inmiddels ook al wat eerdere blogs van hem gelezen. Werkt verhelderend !

Hi Jochem, Annemieke, Dank voor de aandacht, ja mijn doel is ook om onafhankelijke informatie te kunnen delen over SharePoint en recordsmanagement. Als het gaat om de vraag of je op 2013 moet wachten of ook met 2010 aan de slag kan gaan, dan hangt dat niet van recordsmanagement alleen af. SP2013 doet binnen ons interesse terrein enkele belangrijke toevoegingen in eDiscovery, emailmanagement en search. en dat scheelt ongetwijfeld in de add ons die ook in 2010 nodig zouden zijn om bijvoorbeeld emailarchivering te optimaliseren en documentviewing mogelijk te maken. Maar ik denk dat de overwegingen om te upgraden meer strategisch zouden moeten zijn.

Ik zal graag op specifieke vragen in gaan, omdat deze vraagstelling wel heel breed is.

En dank voor het compliment voor de blogs, waardeer ik zeer!

Groet (uit Las Vegas :-) )

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden