Discussies van Ad van Heijst (26)

Discussies waarop is gereageerd (22) Antwoorden Recente activiteiten

"Dit vind ik heel leuk! In 1983, als auteur van het artikel "de knuppel in het hoende…"

Ad van Heijst heeft 9 Aug 2023 gereageerd op Basisarchiefcode, wie kent hem niet?

2 9 Aug 2023
Antwoord van Ad van Heijst

"Het feit dat je kunt aangeven, aan de hand van een vernietigingsspecificatie, dat ee…"

Ad van Heijst heeft 8 Jun 2020 gereageerd op Persoonsnamen in vernietigingslijsten

17 8 Jun 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Wat mij opvalt is het ongebreideld optimisme, waar het de digitalisering betreft. Al…"

Ad van Heijst heeft 6 Feb 2020 gereageerd op Vier trends in informatiemanagement 2020, herken je die?

8 6 Feb 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Dan ben ik te vroeg.... excuses! De periode die jij noemt is inderdaad nog analoog w…"

Ad van Heijst heeft 2 Okt 2019 gereageerd op 1,6 miljoen euro voor verkorting overbrengingstermijn Archiefwet, is dat een reeel bedrag?

9 12 Okt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Zullen we eerst eens kijken wat de zin is van die vroegtijdige overbrenging? Voor di…"

Ad van Heijst heeft 2 Okt 2019 gereageerd op 1,6 miljoen euro voor verkorting overbrengingstermijn Archiefwet, is dat een reeel bedrag?

9 12 Okt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Er is een goed zelfevaluatieinstrument, dat hoort tot de Europese internationale nor…"

Ad van Heijst heeft 2 Okt 2019 gereageerd op RODIN: gebrek aan toetsbare normen

24 28 Nov 2019
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Beste Wim, Wellicht handig voor je om te lezen: ik schreef enkele jaren geleden de R…"

Ad van Heijst heeft 26 Mrt 2019 gereageerd op Gemeentelijke organisatie zonder DIV (of DIM etc)

13 26 Mrt 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"We proberen van mensen robotjes te maken die systemen gebruiken, checklisten vullen…"

Ad van Heijst heeft 25 Mei 2012 gereageerd op Vertrouwenscrisis in Noord-Brabant door Corsa ?

19 6 Jun 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"Zoals jullie weten meng ik me nooit in dit soort discussies vanuit commercieel gezic…"

Ad van Heijst heeft 9 Apr 2012 gereageerd op Metadata voor gemeenten

21 20 Nov 2012
Antwoord van Yvonne Welings

"ik ben het hier van harte mee eens. Ik heb ook de stellige mening dat het eenvoudige…"

Ad van Heijst heeft 5 Okt 2011 gereageerd op Een uniforme ICT basisinfrastructuur en informatievoorziening

4 5 Okt 2011
Antwoord van Ad van Heijst

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden