Discussies van Martijn Smits (11)

Discussies waarop is gereageerd (9) Antwoorden Recente activiteiten

"Een belangrijke zo niet noodzakelijke stok achter de deur. (dreiging van) sancties i…"

Martijn Smits heeft 23 Feb gereageerd op Eindelijk doorzettingsmacht voor archiefinspecties?

3 24 Feb
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik zou zeggen dat 'de overheid' eerst moet bepalen hoe ze wil functioneren en dan ga…"

Martijn Smits heeft 31 Jul 2023 gereageerd op Postkoets met hulpmotor

2 31 Jul 2023
Antwoord van Martijn Smits

"Hallo Sven, We zijn geen gemeente, maar waterschap Brabantse Delta heeft de historis…"

Martijn Smits heeft 16 Apr 2019 gereageerd op Samenvoegen DIV

4 17 Apr 2019
Antwoord van Yvonne Welings

"Hallo Yvonne, Hierbij een geluid van de overkant, uit Breda om precies te zijn (het…"

Martijn Smits heeft 7 Aug 2017 gereageerd op Stand van zaken e-depot #dtv

3 11 Aug 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ha Jeroen, Nee helaas is dit traject niet doorgegaan. Er is meer/andere opslag en s…"

Martijn Smits heeft 26 Jun 2017 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Dank je wel Jolanda, ik ga de tools bekijken!"

Martijn Smits heeft 6 Jun 2016 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Hallo Yvonne, Dank voor je reactie. Ik ben wel benieuwd hoe Tilburg hier vervolg aa…"

Martijn Smits heeft 20 Mei 2016 gereageerd op Beleid mbt Informatie op netwerkschijven

15 7 Aug 2017
Antwoord van Jeroen Olthof

"Hallo Marc,   Je kunt de documenten aanvragen via www.werkenmetdigitaledocumenten.nl…"

Martijn Smits heeft 8 Mei 2013 gereageerd op Digitaal en zaakgericht werken bij Waterschap Brabantse Delta

8 8 Mei 2013
Antwoord van Martijn Smits

"Omdat de aard van het werk verandert (van uitvoeren naar ondersteunen, adviseren en…"

Martijn Smits heeft 3 Apr 2013 gereageerd op Digitaal en zaakgericht werken bij Waterschap Brabantse Delta

8 8 Mei 2013
Antwoord van Martijn Smits

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden