Discussies van Marieke Klomp (138)

Discussies waarop is gereageerd (107) Antwoorden Recente activiteiten

"Dag Gerben, Het webinar op 25 maart is niet opgenomen en wordt dus niet online gezet…"

Marieke Klomp heeft 28 Apr 2021 gereageerd op Uitnodiging toelichting start wijziging Archiefbesluit en Archiefregeling

4 28 Apr 2021
Antwoord van Marieke Klomp

"Dag Johannes, Het officiële programma start om 15.15 uur. Vanaf 15.00 uur is de virt…"

Marieke Klomp heeft 5 Mrt 2021 gereageerd op Uitnodiging toelichting start wijziging Archiefbesluit en Archiefregeling

4 28 Apr 2021
Antwoord van Marieke Klomp

"Eens, ik zie ook steeds meer domeinarchieven ontstaan. Dan denk ik bijvoorbeeld aan…"

Marieke Klomp heeft 4 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Maayke, Mijn organisatie heeft in de eerste helft van vorig jaar een aanbestedin…"

Marieke Klomp heeft 3 Feb 2021 gereageerd op archieffunctie omgevingswetsoftware

8 8 Feb 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"Veel organisaties gebruiken inderdaad Archiefweb. Archiefweb ontzorgt enorm, maar wa…"

Marieke Klomp heeft 18 Jan 2021 gereageerd op Archiveren van websites

9 19 Jan 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"De gemeente 's-Hertogenbosch is ook bezig met het aanschaffen van een dergelijke too…"

Marieke Klomp heeft 21 Nov 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over software voor anonimiseren van documenten

17 29 Dec 2021
Antwoord van Chantal Damen

"De ontwikkelingen volgen elkaar maar op: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/nie…"

Marieke Klomp heeft 6 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Dag Aike, Dank voor je antwoord. Hier bewijst het GIBIT dan zijn meerwaarde. In het…"

Marieke Klomp heeft 6 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Impliceert de redenatie in deze uitspraak dan ook dat documenten die via cloud-oplos…"

Marieke Klomp heeft 5 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Hoi Richard, Bij mijn organisatie werken we ook met Verseon. We hebben ook ervaring…"

Marieke Klomp heeft 5 Nov 2020 gereageerd op Info gezocht over vernietigen uit verseon.

2 5 Nov 2020
Antwoord van Marieke Klomp

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden