Discussies van Marieke Klomp (133)

Discussies waarop is gereageerd (103) Antwoorden Recente activiteiten

"Veel organisaties gebruiken inderdaad Archiefweb. Archiefweb ontzorgt enorm, maar wa…"

Marieke Klomp heeft 18 Jan gereageerd op Archiveren van websites

9 19 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"De gemeente 's-Hertogenbosch is ook bezig met het aanschaffen van een dergelijke too…"

Marieke Klomp heeft 21 Nov 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over software voor anonimiseren van documenten

16 7 Jan

"De ontwikkelingen volgen elkaar maar op: http://www.breednetwerk.nl/forum/topics/nie…"

Marieke Klomp heeft 6 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

43 op zaterdag

"Dag Aike, Dank voor je antwoord. Hier bewijst het GIBIT dan zijn meerwaarde. In het…"

Marieke Klomp heeft 6 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

43 op zaterdag

"Impliceert de redenatie in deze uitspraak dan ook dat documenten die via cloud-oplos…"

Marieke Klomp heeft 5 Nov 2020 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

43 op zaterdag

"Hoi Richard, Bij mijn organisatie werken we ook met Verseon. We hebben ook ervaring…"

Marieke Klomp heeft 5 Nov 2020 gereageerd op Info gezocht over vernietigen uit verseon.

2 5 Nov 2020
Antwoord van Marieke Klomp

"Niet per sé. Het was vanuit mij een check-vraag. Ik kan altijd André natuurlijk even…"

Marieke Klomp heeft 15 Okt 2020 gereageerd op Denken over vernietiging, centraal met metadata

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

"Vraag vanuit mijn organisatie: is dit het project dat getrokken wordt vanuit Delft?"

Marieke Klomp heeft 15 Okt 2020 gereageerd op Denken over vernietiging, centraal met metadata

6 23 Okt 2020
Antwoord van Marco Klerks

"Ja. Ik begrijp goed dat men enerzijds op zoek is naar een tijdelijke tussenoplossing…"

Marieke Klomp heeft 25 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

"Ik zou inzetten op het versneld digitaliseren en zoals Leon ook aangeeft on demand d…"

Marieke Klomp heeft 24 Sept 2020 gereageerd op Veilig werken met papieren dossiers op locatie en thuis

12 19 Okt 2020
Antwoord van Hendrika Gaasendam-Hoekema

RSS

© 2021   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden