Discussies van Conny van der Laan (17)

Discussies waarop is gereageerd (10) Antwoorden Recente activiteiten

"Hoi Bert, wij hadden deze discussie ook met onze vorige archiefinspecteur. Toen wij…"

Conny van der Laan heeft 16 Aug 2023 gereageerd op bewaren monumentensubsidies

9 4 Sept 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"Als ik op de link klik krijg ik weer die uitspraak van oktober 2020.  Of zit de up d…"

Conny van der Laan heeft 15 Nov 2021 gereageerd op WhatsApp-berichten hoeven niet te worden bewaard volgens de Archiefwet.

83 22 Jan
Antwoord van Yvonne Welings

"Zie de handreiking gebruik selectielijst 2020 paragraaf 5.5.1 en 5.6.1."

Conny van der Laan heeft 13 Aug 2020 gereageerd op Vernietigingstermijn WMO, PW en jeugd

5 13 Aug 2020
Antwoord van Linda Louise

"Inderdaad Marco, zo doen wij het al. Wij maken aparte zaken aan per zienswijze. De b…"

Conny van der Laan heeft 24 Jul 2017 gereageerd op Zaaktype zienswijzen ingediend door burgers/bedrijven

5 22 Aug 2017
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

"@Wilma : dat de gemeente verantwoordelijk is omdat de zorgaanbieders publieke taken…"

Conny van der Laan heeft 19 Jan 2017 gereageerd op Sociaal domein; werkafspraken betreffende archivering met zorgaanbieders

12 1 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik heb de vraag uitgezet op het forum Informatiebeleid maar geen antwoord. Wel antwo…"

Conny van der Laan heeft 17 Jan 2017 gereageerd op Sociaal domein; werkafspraken betreffende archivering met zorgaanbieders

12 1 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Laatste update: zowel gemeentelijke jurist als VNG (daar heb ik de vraag ook gesteld…"

Conny van der Laan heeft 16 Jan 2017 gereageerd op Sociaal domein; werkafspraken betreffende archivering met zorgaanbieders

12 1 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Wilma, bedankt voor het artikel uit de OD. Jij stelt dat de zorginhoudelijke…"

Conny van der Laan heeft 5 Jan 2017 gereageerd op Sociaal domein; werkafspraken betreffende archivering met zorgaanbieders

12 1 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Yvonne, bedankt voor je input dusver. Ik ga e.e.a nog eens doorlezen."

Conny van der Laan heeft 27 Dec 2016 gereageerd op Sociaal domein; werkafspraken betreffende archivering met zorgaanbieders

12 1 Feb 2017
Antwoord van Yvonne Welings

"Wij (= gemeente Edam-Volendam) zitten in een soortgelijke situatie maar dan a.g.v. e…"

Conny van der Laan heeft 30 Aug 2015 gereageerd op creatieve manier om informatie ter archivering aan te bieden... wie heeft effectieve voorbeelden?

3 7 Sept 2015
Antwoord van Erik van Hengel

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden