Discussies van Nico Barski (7)

Discussies waarop is gereageerd (6) Antwoorden Recente activiteiten

"Mogelijk om de reden die Kees-Jan (bijdrage 07/08) stelt. Ze volgen dan eigenlijk de…"

Nico Barski heeft 8 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"@allen, dank voor jullie bijdragen. Eea is een stuk helderder. "

Nico Barski heeft 8 Aug 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hallo Maria, Dank voor deze heldere uitleg. Ik neem dan wel aan dat dit geldt voor d…"

Nico Barski heeft 17 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hallo Wouter, Welk zaaksysteem is dit dan? "

Nico Barski heeft 17 Jul 2023 gereageerd op Hoe archieftermijn bepalen in dossiers\zaken die een nieuwe selectielijst\stukkelijst overlappen

13 31 Aug 2023
Antwoord van Nicole Fielmieg

"Hallo Bert, Is het probleem opgelost? Zo niet, mail me eens. Misschien kan ik je hel…"

Nico Barski heeft 18 Nov 2019 gereageerd op digitaal vernietigen vanuit Join/Decos

9 18 Nov 2019
Antwoord van Bert Hendriksen

"Hallo Isac, Heb je dit nog immer? Volgens mij kan dat wel eenvoudiger door een cust…"

Nico Barski heeft 15 Nov 2019 gereageerd op digitaal vernietigen vanuit Join/Decos

9 18 Nov 2019
Antwoord van Bert Hendriksen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden