Discussies van Niels Komen (18)

Discussies waarop is gereageerd (15) Antwoorden Recente activiteiten

"Beste Eelco, Ik kan je wat informatie toezenden als je even contact opneemt via n.ko…"

Niels Komen heeft 8 Mrt 2021 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Hoi Milan, Wij kijken of we in dat geval de adressen kunnen achterhalen via de BAG (…"

Niels Komen heeft 8 Mrt 2021 gereageerd op Metadata bouwvergunningen: BAG

5 6 Apr 2021
Antwoord van Yvonne Welings

"In mijn ervaring is een audit van een commercieel bedrijf niet nodig. Een toezichtho…"

Niels Komen heeft 9 Jul 2020 gereageerd op Externe audit op vervangingsprocedure

9 9 Jul 2020
Antwoord van Niels Komen

"Het Regionaal Archief Zutphen (RAZ) heeft op 24 maart het CoreTrustSeal (CTS)-certif…"

Niels Komen heeft 7 Apr 2020 gereageerd op Ervaringen gevraagd over certificering e-depots op grond van peer reviews of audits?

14 24 Dec 2020
Antwoord van Yvonne Welings

"Beste Gert, Kijk ook even hierop: https://wegwijzerduurzaamheidsbeleid.nl/"

Niels Komen heeft 12 Mrt 2020 gereageerd op Bewaarstrategie duurzame toegankelijkheid

6 12 Mrt 2020
Antwoord van Niels Komen

"Dat is wel een onderzoekje waard! Bedankt voor het advies"

Niels Komen heeft 14 Nov 2018 gereageerd op Archivering intranet

5 14 Nov 2018
Antwoord van Niels Komen

"Dank voor jullie reacties. Lijkt me inderdaad een goede oplossing"

Niels Komen heeft 14 Nov 2018 gereageerd op Archivering intranet

5 14 Nov 2018
Antwoord van Niels Komen

"Uitsluitend archivering in CARel. Ik kan je e.e.a. wel toesturen. Graag wel vertrouw…"

Niels Komen heeft 1 Feb 2018 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"Beste Roos, In Zutphen zijn we hier bekend mee. Wij archiveren de documenten rondom…"

Niels Komen heeft 31 Jan 2018 gereageerd op Opslag en archivering in Carel van documenten mbt leerplicht en leerlingenvervoer.

12 30 Apr 2021
Antwoord van Eelco Lelieveld

"@Marieke: inderdaad slim om met een integraal stappenplan te werken waarin informati…"

Niels Komen heeft 25 Okt 2017 gereageerd op Handreiking Inrichting Informatie- en archiefbeheer bij samenwerkingsverbanden, werkgroep Lopai / sectie archieftoezicht BRAIN, januari 2017

10 25 Okt 2017
Antwoord van Niels Komen

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden