Discussies van Annemieke de Boer (22)

Discussies waarop is gereageerd (20) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Nadia, Wat wil je bereiken t.a.v. de informatie van de BV?  Ook een BV heeft…"

Annemieke de Boer heeft 17 Mrt 2021 gereageerd op een BV als onderdeel van de gemeente: hoe zit het met de archiefwet?

7 22 Mrt 2021
Antwoord van Nadia Favié-Slaar

"Voor digitale diensten geldt ook een bewaartermijn van 10 jaar voor facturen. http:/…"

Annemieke de Boer heeft 28 Nov 2016 gereageerd op Langere bewaartermijn financiele stukken inzake onroerendgoed transacties.

4 30 Nov 2016
Antwoord van Erik Müller

"Dag Margreet, Interessante vraag. Ik weet het antwoord niet, maar ik ben wel benieu…"

Annemieke de Boer heeft 22 Sept 2016 gereageerd op Duur publicatieplicht jaarverslagen op internet?

1 22 Sept 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"Ons calamiteitenplan voor de archieven is alleen gericht op het analoge archief in d…"

Annemieke de Boer heeft 1 Jul 2016 gereageerd op Uitbreiding calamiteitenplan bij Datalekken ?

2 1 Jul 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Een plan kan ik je hier niet toesturen, maar ik kan wel wat vertellen over hoe ik he…"

Annemieke de Boer heeft 29 Mrt 2016 gereageerd op Wie heeft een voorbeeld calamiteitenplan

11 24 Jun 2016
Antwoord van Yvonne Welings

"Goed punt. Momenteel staat bij 'veelgestelde vragen' dat berichten onbeperkt bewaard…"

Annemieke de Boer heeft 29 Mrt 2016 gereageerd op Internetconsultatie Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer

9 29 Mrt 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"De reactie voor de internetconsultatie is in voorbereiding.  Ik vind de gesprekken h…"

Annemieke de Boer heeft 28 Mrt 2016 gereageerd op Internetconsultatie Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer

9 29 Mrt 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"Ik interpreteer dit wetsvoorstel (en de memorie) breder dan hoelang een bericht aanw…"

Annemieke de Boer heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Internetconsultatie Wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer

9 29 Mrt 2016
Antwoord van Annemieke de Boer

"Zou de 75/GB een vergissing kunnen zijn? Dat het eigenlijk 75/TB had moeten zijn? Da…"

Annemieke de Boer heeft 25 Mrt 2016 gereageerd op Wet Hergebruik in de praktijk: Kadastergegevens 19e eeuw

10 18 Apr 2016
Antwoord van Yvette Hoitink

"Dag Jean-Luc, Kun je vanuit het PIP ook berichten (o.a. reacties) en documenten opsl…"

Annemieke de Boer heeft 25 Nov 2015 gereageerd op Gemeentelijke dienstverlening via het kanaal e-mail

6 27 Nov 2015
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden