Discussies van jack karelse (460)

Discussies waarop is gereageerd (396) Antwoorden Recente activiteiten

"volgens mij gemeente Tiel. En je hebt natuurlijk de Drechtsteden, waar dit in een sh…"

jack karelse heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Het uitbesteden van het scanproces van poststromen

5 4 Dec 2014
Antwoord van Sjoerd van der Noord

"@Luc Helemaal met je eens: "Ik denk dat die weg inslaan meer gaat opleveren dan over…"

jack karelse heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014
Antwoord van jack karelse

"en toch is het grappig. @Leon, je geeft aan dat alle PDF-bestanden ALTIJD gelezen ku…"

jack karelse heeft 4 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"ja, ik weet waar de meesten voor kiezen (ik ook).Maar je schrijft dat pdf/a op dit m…"

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"Waarom vind je pdf/a het beste alternatief? Wat maakt pdf/a beter dan andere beschik…"

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"Het krijgt de aandacht die het verdient...."

jack karelse heeft 3 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ja, wij hebben een metadataschema.Ons metadataschema voldoet niet aan "het Toepassin…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014

"jullie hebben geen metadataschema en geen (model)DSP?"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Organisatiespecifiek toepassingsprofiel

10 5 Dec 2014

"@Frans, in Corsa wordt een origineel en een archiefbestand opgenomen. Da's dubbelop,…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op Decos en PDF/A

45 5 Dec 2014

"In beginsel is Decos NEN2082 gecertificeerd en zou je het in moeten kunnen richten c…"

jack karelse heeft 1 Dec 2014 gereageerd op DECOS en het vraagstuk van digitale duurzaamheid

6 2 Dec 2014

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden