Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Hallo Marc, ik denk dat je die vraag beter kunt stellen aan een bouw-jurist."

Marco Klerks heeft 7 Okt 2013 gereageerd op Tijdelijke bouwvergunningen blijvend te bewaren

4 7 Okt 2013
Antwoord van Marco Klerks

"In één woord: versiebeheer. De 10 regels die opgeslagen zijn vormen de eerste versie…"

Marco Klerks heeft 6 Okt 2013 gereageerd op Waar blijft het records continuüm model in de praktijk ?

12 8 Okt 2013
Antwoord van Otto van der Meij

"Was de wetgeving hierop niet aangepast of gaat die aangepast worden? Ik heb wel een…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Stukken burgerlijke stand en substitutie

13 5 Okt 2013
Antwoord van Yvonne Welings

"Voldoen aan de wetten moet. Voldoen aan standaarden en normen mag (en is vaak raadza…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Samenwerking en inrichting informatiearchitectuur

20 2 Dec 2013
Antwoord van Bram Huysmans

"Jean-Luc, ik heb hier inderdaad al lang niks meer over gehoord. Ikzelf ga niet (meer…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Archiveren van e-mail

44 4 Jan 2022
Antwoord van Marc Bonnes

"Archiefwaardig is strikt genomen alles wat past in de definitie van "archiefbescheid…"

Marco Klerks heeft 1 Okt 2013 gereageerd op Archiefwaardig?

11 30 Nov 2013
Antwoord van Marius Jansen

"Ken je de import-tool van Verseon? Zoek even op je C-schijf naar csgImport.exe. Hier…"

Marco Klerks heeft 18 Sept 2013 gereageerd op Registreren en archiveren digitale bestanden (Verseon)

4 2 Jun 2014

"Het besluit tot loonbeslag wel (tenzij men het in een (online) HRM-systeem bewaart).…"

Marco Klerks heeft 17 Sept 2013 gereageerd op Loonbeslag vernietigen ? Vraag en antwoord.

3 17 Sept 2013

"Ah, ik ga even aan onze zaaksysteem-leverancier vragen of zij afsluitbare enveloppen…"

Marco Klerks heeft 16 Sept 2013 gereageerd op Loonbeslag vernietigen ? Vraag en antwoord.

3 17 Sept 2013

"@Frans: Sorry voor mijn late reactie (druk, druk, druk...), maar ik ben heel blij me…"

Marco Klerks heeft 16 Sept 2013 gereageerd op Videoverslagen van de Raad

13 15 Okt 2013
Antwoord van Cees de Groot

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden