Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Interessant artikel, Frieke! Daar waar ik twee uitersten zie (één centraal archief v…"

Marco Klerks heeft 26 Aug 2014 gereageerd op Van centraal archiefbeheer naar beheer "in situ"

6 26 Aug 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Hallo Karen, Ik weet niet wat er mis is gegaan toen je de link zelf wilde aanpassen.…"

Marco Klerks heeft 20 Aug 2014 gereageerd op Whitepaper: De informatiemanager 3.0 - Heeft u uw informatiehuishouding op orde?

3 20 Aug 2014

"Hallo K. Impens,   De link naar de whitepaper werkte niet. Ik ben zo vrij geweest om…"

Marco Klerks heeft 18 Aug 2014 gereageerd op Whitepaper: De informatiemanager 3.0 - Heeft u uw informatiehuishouding op orde?

3 20 Aug 2014

"@Henk, Brenno de Winter assimileren in het ambtelijke apparaat? Zonde voor (het zeer…"

Marco Klerks heeft 8 Aug 2014 gereageerd op Wat adviseer jij de nieuwe algemeen rijksarchivaris ?

11 30 Sept 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

"Wat jammer dat we op BREED geen like-knop hebben..."

Marco Klerks heeft 24 Jul 2014 gereageerd op promotie archief!

3 25 Jul 2014
Antwoord van Henk Sligman

"Mark, in het verleden zijn er wel incidentjes geweest, ook in de tijd toen we nog mi…"

Marco Klerks heeft 16 Jul 2014 gereageerd op Intern openbaar (toegankelijk), tenzij…

25 16 Jul 2014

"Ingmar, de term "zaak" is in deze riskant. Het aanmelden van een hond en het afmelde…"

Marco Klerks heeft 16 Jul 2014 gereageerd op Bewaartermijn aan- en afmelding hondenbelasting

11 11 Aug 2014
Antwoord van Danny Staring

"Nee, die wens hebben wij ook."

Marco Klerks heeft 2 Jun 2014 gereageerd op Registreren en archiveren digitale bestanden (Verseon)

4 2 Jun 2014

"LOL...   Stel je staat voor de rechtbank en je hoopt met een hoop geouwhoer aan te t…"

Marco Klerks heeft 22 Mei 2014 gereageerd op de gewone elektronische handtekening; stel dat.....

7 15 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Een aandachtspunt wat ik nog wel hier ter plekke verzin betreft de Selectielijst. In…"

Marco Klerks heeft 20 Mei 2014 gereageerd op Reacties gevraagd op CORV

3 20 Mei 2014
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden