Discussies van Marco Klerks (609)

Discussies waarop is gereageerd (482) Antwoorden Recente activiteiten

"Marc, mijn inziens zijn de servers de dragers van de archiefwaardige informatie, net…"

Marco Klerks heeft 26 Okt 2014 gereageerd op betekent servers verplaatsen dat de plaats van bewaring wijzigt

4 26 Okt 2014
Antwoord van Marco Klerks

"Herkenbaar probleem. Ook in "mijn" gemeente hebben we een import-tool die een hele b…"

Marco Klerks heeft 26 Okt 2014 gereageerd op Archiveren van aanbestedingen die via Tenderned zijn verlopen

12 18 Mei 2015
Antwoord van Diederik Heij

"Oei, dat is een lijvig rapport! Ik plaats hem op mijn leeslijstje. Ik ben wel nieuws…"

Marco Klerks heeft 15 Okt 2014 gereageerd op rapport ICT commissie

10 2 Nov 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Ik neem aan dat de ICT-afdeling weet op welke server(s) het systeem in productie dra…"

Marco Klerks heeft 15 Okt 2014 gereageerd op Vervanging van een systeem

5 16 Okt 2014
Antwoord van Yvonne Welings

"Voor digital-born documenten hoef je geen vervanging te regelen, tenzij je ze gaat u…"

Marco Klerks heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Vraagje: Is een OR (Ondernemingsraad) een orgaan of een organisatieonderdeel en is z…"

Marco Klerks heeft 7 Okt 2014 gereageerd op Wie is verantwoordelijk voor een gemeentelijke informatiehuishouding?

35 4 Apr 2016
Antwoord van Henk Sligman

"Voor ons (= gemeente 's-Hertogenbosch) handboek vervanging, klik hier. Dit is ook do…"

Marco Klerks heeft 6 Okt 2014 gereageerd op Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

"Hallo Jasper, ik heb even voor je meegezocht. Ik vind het overigens raar dat je doce…"

Marco Klerks heeft 13 Sept 2014 gereageerd op Methode voor een informatie-audit

3 13 Sept 2014
Antwoord van Frans Smit

"Ik zie binnen onze eigen afdeling dat er veel meer behoefte is aan verander- en proc…"

Marco Klerks heeft 8 Sept 2014 gereageerd op Steeds minder advertenties voor vacatures voor uitvoerende DIV medewerkers

36 19 Mei 2015
Antwoord van Jurriaan Bendien

"Of je aanvragen nu in een envelop stopt of via een digitaal loket verstuurt naar een…"

Marco Klerks heeft 1 Sept 2014 gereageerd op LNV loket, ervaringen gevraagd

1 1 Sept 2014
Antwoord van Marco Klerks

RSS

© 2025   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden