NETWERK VOOR DE INNOVATIEVE INFORMATIEWERKER
Sorteren op:
Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
---|---|---|
Ik zoek een baan!Ik bied mij aan als medewerker digitale informatievoorziening.... wie heeft een TIP? Begonnen door Gonda Santing |
1 |
11 Mei 2011 Antwoord van Yvonne Welings |
Gemeenschappelijk landelijk e-depot: een jaar later…We weten het al lang, Nederland stevent af op een informatie-infarct als er niet snel beslissende stappen worden gezet om de groeiende berg… Begonnen door Yvonne Welings |
2 |
10 Mei 2011 Antwoord van Yvonne Welings |
Digitale dragers in papieren omgevingDag, Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met het bewaren van digitale dragers in een papieren omgeving. Bij het ontbreken van een e-dep… Begonnen door Ruben de Vos |
3 |
10 Mei 2011 Antwoord van Bas de Groot |
digitale handtekening te ontvangen stukkenZijn er mensen die ervaring hebben met het 'afdwingen' van digitaal aanleveren (met handtekening?) van bepaalde stukken? En dan bedoel ik n… Begonnen door Janneke Peet |
13 |
9 Mei 2011 Antwoord van Ronald Driehuis |
Visie van SOD-Opleidingen:'Principe 3 'Volledig geïntegreerd in het primaire proces'De afgelopen maanden is SOD-Opleidingen bezig geweest met het ontwikkelen van een visie op de ontwikkelingen in het vakgebied. Onder met mo… Begonnen door Eric Kokke |
6 |
25 Apr 2011 Antwoord van Eric Kokke |
ICT architectuur voor archiefdiensten: archieven open U !In het Archievenblad dat ik gisteren ontving een lezenswaardig artikel van Karin van der Heiden en Ivo Zandhuis over de ICT-architectuur. … Begonnen door Yvonne Welings |
5 |
12 Apr 2011 Antwoord van Yvonne Welings |
Regionalisering, centralisering, en de rol van DIV ?Deze week opmerkelijk nieuws uit de gemeente Alphen-Chaam. Burgemeester Nuijten sprak de wens uit om een nieuwe gemeente te vormen met Gil… Begonnen door Yvonne Welings |
8 |
8 Apr 2011 Antwoord van Marius Jansen |
Samen e-versnellen bij het RijkEr is weer een nieuwe (zesde) publicatie van het Kennislab onder de titel Samen versnellen naar het eRijk met alle aandacht voor I-strateg… Begonnen door Yvonne Welings |
4 |
8 Apr 2011 Antwoord van Yvonne Welings |
There is no such thing as metadata.De stelling De term "metadata" en het concept hiervan is ouderwets. De onderbouwing Onze organisaties digitaliseren. Dat betekent dat inf… Begonnen door Marco Klerks |
4 |
8 Apr 2011 Antwoord van Saskia Giesbers |
Vernietigen en Bewaren van zaakdataOp LinkedIn is binnen de groep Zaakgericht werken een half jaar geleden een discussie "Adequaat archiveren bij Zaaksgericht Werken - Infob… Begonnen door Adri Boogaard |
4 |
8 Apr 2011 Antwoord van Danielle Hag |
© 2025 Gemaakt door Marco Klerks.
Verzorgd door