Zonder categorie (1,836)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Wet BIBOB en bewaartermijnen

Onlangs had ik een gesprek met een ambtenaar van de vakafdeling over de Wet BIBOB. Daarbij kwam aan de orde dat er na twee jaar niet meer t…

Begonnen door Stefan van den Deijssel

2 31 Aug 2011
Antwoord van Peter

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

RODIN: OTAP is niet vereist?

In een audit op het archiefbeheer van een groot zelfstandig bestuursorgaan, liepen Tom Wight en ik aan tegen het ontbreken van een testomge…

Begonnen door Ivo van Onna

5 27 Aug 2011
Antwoord van Peter Westerhof LL.M MIM

Zaakgericht beleid vormen, waarom zou je?

Deze week had ik hem weer; de immer-terugkerende discussie over of Zaakgericht Werken ook geschikt is voor het proces Beleidsvorming. De be…

Begonnen door Marco Klerks

19 24 Aug 2011
Antwoord van Marco Klerks

Applicatiebeheer

In gemeente 's-Hertogenbosch zijn we bezig met de implementatie van een nieuw zaaksysteem. Zo'n systeem moet uiteraard ook beheerd worden,…

Begonnen door Marco Klerks

3 24 Aug 2011
Antwoord van Roel Snijders

Digitaal geo materiaal

Op dit moment zijn wij bezig met het beoordelen van het aangeboden geo materiaal vanuit de gemeente Zaanstad. Geo materiaal heeft grote cul…

Begonnen door Helma Bakker Minnebo

9 17 Aug 2011
Antwoord van Helma Bakker Minnebo

Is er al een CIO benoemd en wat doet ie ?

Enkele jaren geleden ontstond het begrip CIO in Nederland, de afkorting in goed Nederlands voor de functionaris Chief Information Officer.…

Begonnen door Yvonne Welings

0 13 Aug 2011

KCC

Wie heeft er al meer ervaring met het kcc-idee? Wij zitten nog helemaal aan het begin van deze ontwikkeling. Wat ik me nu afvraag: waar haa…

Begonnen door Kris

12 12 Aug 2011
Antwoord van Yvonne Welings

Veranderingen archieftoezicht in gemeenteland

De VNG heeft gisteren 21 juli 2011 met een brief aan alle gemeenten in Nederland laten weten dat er een wetsvoorstel ‘Revitalisering generi…

Begonnen door Yvonne Welings

3 8 Aug 2011
Antwoord van Yvonne Welings

Wet politiegegevens 2007, art 14, wie is daar mee bezig?

http://www.st-ab.nl/wetten/1089_Wet_politiegegevens.htm   In artikel 14 lid 1 van deze wet staat dat de politie informatie en gegevens die…

Begonnen door Rolf Hage

9 4 Aug 2011
Antwoord van Rolf Hage

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden