Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Een nieuwe norm ISO/DIS 30301

  Er is weer een nieuwe norm verschenen, Bas de Groot kondigde het een tijdje geleden al aan. Kan deze norm helpen bij het verder professio…

Begonnen door Branco Jorissen

11 24 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Applicatie tbv een beeldbank - ook metadata aan foto's e.d., kunnen toevoegen

Een collega is op zoek naar een applicatie waarmee een beeldbank kan worden opgebouwen. Foto's moeten van metadata kunnen worden voorzien.B…

Begonnen door Dick de Heer

10 19 Jan 2012
Antwoord van Joost Geraets

scanpark

 Het scancentrum van gemeente Lelystad ondervindt dagelijks storingen bij scanning en processing. Omdat wij zoeken naar een structurele opl…

Begonnen door Johan Roelfsma

5 18 Jan 2012
Antwoord van Tom Derks

Taken vanuit DIV naar het KCC of structureel nauwer samenwerken?

Op het moment dat het KCC het kanaal telefonie beheerst en de informatiehuishouding op orde heeft, wat is dan volgens jullie de beste manie…

Begonnen door Robert Vos

5 17 Jan 2012
Antwoord van sandra Sip

Behandeling en archivering van exploten (dagvaardingen, (loon)beslagen, betekeningen)

Op dit moment ben ik bezig met een onderzoek naar de registratie en archivering van exploten. Ik probeer het werkproces in kaart te brengen…

Begonnen door Ilse Slootweg

3 16 Jan 2012
Antwoord van Bas de Groot

Uithuisplaatsing archiefbescheiden

Beste collega's,   Wie van jullie wil zijn ervaringen delen met particuliere bedrijven voor de opslag van archiefbescheiden die op termijn…

Begonnen door Guido Holman

2 13 Jan 2012

zaakgericht werken

Interessant vind ik het om te weten hoe de lezer van dit bericht denkt om te gaan met een ingebrekestelling. Is een gebrekestelling een nie…

Begonnen door Peter van Vugt

3 7 Jan 2012
Antwoord van Marius Jansen

Nieuwe Baseline Informatiehuishouding Gemeenten, ga je het gebruiken en hoe?

De Baseline Informatiehuishouding Gemeenten is deze week is gepubliceerd op de website van KING. De Baseline is een actueel normenkader voo…

Begonnen door Yvonne Welings

7 6 Jan 2012
Antwoord van henk claassen

Van HBO naar MBO in tijden van economische crises ?

Enkele weken geleden begon het me pas op te vallen. In vacatureteksten werd bij de vereisten SOD en SOD II het niveau MBO genoemd. Veel eer…

Begonnen door Yvonne Welings

6 5 Jan 2012
Antwoord van Yvonne Welings

De nieuwe open standaard voor records?

Ben je net bezig met PDF-A en ODF... ;-) http://www.esa.int/esaCP/SEM01RAX9WG_Improving_0.html

Begonnen door Bas de Groot

1 4 Jan 2012
Antwoord van Joost van Koutrik

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden