Zonder categorie (1,836)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Toekomst DIV

Persoonlijke aantekening nav roundtable OD •Informatie visie en regie (compliancy): hoofd Informatie •Informatie advies –Buitenkant –Risico…

Begonnen door André Plat

11 14 Nov 2012
Antwoord van Hans van Rijn

Sharepoint 2013

Lees ik in discussies dat er steeds meer organisaties zijn die weten om te gaan met Sharepoint 2010 in een document management - context, b…

Begonnen door Jochem van Abel

3 13 Nov 2012
Antwoord van Eric Burger

Handtekening bij besluit verplicht?

Wanneer is het verplicht om een handtekening te zetten en wanneer kan je volstaan met een paraaf of helemaal geen ondertekening/paraaf? Bij…

Begonnen door Lammerts van Bueren

7 13 Nov 2012
Antwoord van Rob Haans

Bewaren of vernietigen…Van Heerlen tot grootboeken

In Heerlen is het bouwarchief niet in orde bevonden , zo las ik in de NRC vrijdagavond.  Historische gegevens van voor 2000 ontbreken, waar…

Begonnen door Yvonne Welings

0 12 Nov 2012

Transitie DIV naar het nieuwe werken

Wie heeft de afdeling DIV al getransformeerd naar het nieuwe digitaal werken? . Functie en formatieonderzoek gehad? Wij willen de afdeling…

Begonnen door Bertrand van den Boogert

2 12 Nov 2012
Antwoord van Bertrand van den Boogert

Verplichte metadata voor vervangingsbesluit

Ik ben bij de gemeente Uden bezig met het vervangingsbesluit. Ik heb een handboek opgesteld met onze werkwijzen, werkafspraken, alle techni…

Begonnen door Jean-Luc Rouvroye

6 8 Nov 2012

Vervangingsbesluit E-mail

Pas geleden heb ik de AI op bezoek gehad. Daar is het onderwerp uitprinten van e-mail aan de orde gekomen. De AI stelt dat voor het uitprin…

Begonnen door Bruno Celak

5 31 Okt 2012
Antwoord van Bruno Celak

Wat kost documentmanagement bij een gemeente ?

Binnenlands Bestuur Magazine (20-2012) berichtte vorige week dat gemeenten aanmerkelijk goedkoper werken. Dit blijkt uit een benchmarkonder…

Begonnen door Yvonne Welings

2 26 Okt 2012
Antwoord van Yvonne Welings

Social Media gebruik door Informatieprofessionals

Ik wil een boekje (analoog in fysieke vorm, maar natuurlijk ook in digitale vorm) gaan maken met hierin onder andere een overzicht van welk…

Begonnen door Mark Hoogland

0 24 Okt 2012

"digitale" verkeersbesluiten

Ik liep tegen het onderstaande bericht aan, per 1-1-2013 worden verkeersmaatregelen in principe alleen nog maar "elektronisch" gepubliceerd…

Begonnen door Henk Sligman

1 24 Okt 2012
Antwoord van Ton de Looijer

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden