Zonder categorie (1,836)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Vervanging van o.a. brondocumenten

Hoi,   ik heb een vraag over de vervanging van brondocumenten (en dan met name van burgerzaken). Sommige van deze documenten bevatten een u…

Begonnen door Friso Veltkamp

8 10 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Vervanging voor cliëntendossiers WWB/WMO en koppeling GWS met een DMS/RMS

Zijn er al gemeenten die toestemming/een besluit tot vervanging hebben geregeld voor het retroscannen en opname van de documenten in het DM…

Begonnen door Roos van den Broek

8 7 Okt 2014
Antwoord van Jean-Luc Rouvroye

Kennis delen profit-sector? Groep bedrijfsarchieven oprichten?

Hallo allen, recent heb ik de overstap van de publieke naar de profit-sector gemaakt. Ik merk dat archief-/DIV-/RM-vraagstukken hier net w…

Begonnen door Frieke H

2 6 Okt 2014
Antwoord van James Stell

Wat adviseer jij de nieuwe algemeen rijksarchivaris ?

Martin Berendse was tot 1 juni 2014 algemeen rijksarchivaris. Deze functie is in het Nederlandse archiefbestel bijzonder, daar de algemeen…

Begonnen door Yvonne Welings

11 30 Sept 2014
Antwoord van Leon van Oosterom

Netwerkschijven als alternatief voor JeugdlinQ ?

link. onderzoeken op de website gemeente Den Haag. De rekenkamers van de vier grote steden Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag, daaro…

Begonnen door Yvonne Welings

2 28 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

verschil tussen ZIP en SIP

Ik hoorde en las dat een overdracht van een digitaal zaakdossier/zaakinformatie* uit een zaaksysteem naar een archiefbeheersysteem (laten w…

Begonnen door Henk Sligman

4 24 Sept 2014
Antwoord van Henk Sligman

Inzage regelen

Als er digitaal wordt gewerkt moeten nog steeds documenten ter inzage worden gelegd. Wat is een praktische oplossing in de digitale omgevin…

Begonnen door jack karelse

1 23 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

de gewone elektronische handtekening; stel dat.....

Stel dat ik als bijlage bij deze "e-mail" een gescand en daarna ge-PDF'd door mij met inkt ondertekend contract stuur naar u als de andere…

Begonnen door Luce Bert

7 15 Sept 2014
Antwoord van Yvonne Welings

Methode voor een informatie-audit

Beste forumgenoten, Ik ben aan het afstuderen voor de opleiding Informatiemanagement en –dienstverlening aan de Haagse Hogeschool.   In he…

Begonnen door Jasper

3 13 Sept 2014
Antwoord van Frans Smit

bsd, wanneer gaat de V termijn in

Stel: in de bsd staat bij de termijn V 5. Deze correspondentie betreffen diverse zaken die behandeld moeten worden. In de BSD staat niet du…

Begonnen door Eddy Machiela

3 10 Sept 2014
Antwoord van Eddy Machiela

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden