Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

archiveren van een innovatief "digitaal financieel jaarverslag"

Help!!!!!! situatie: Kijk morgen hoe Wethouder Grijsen en collega’s met de gongceremonie de AEX openen.  Pagina-inhoud Je kunt het volgen t…

Begonnen door Henk Sligman

20 2 Mrt 2015
Antwoord van Marco Klerks

Overdracht (jeugd)dossiers aan gemeenten

In december 2014 werd een handig en praktisch factsheet gepubliceerd over dossiers van Bureau Jeugdzorg. link Juridisch Kader De overdrach…

Begonnen door Yvonne Welings

4 27 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Kijkje in de keuken: organisatie die KOFAX-KTM en gebuikt, gevarieerde poststroom/email heeft

Hallo allen, Wij zouden vanuit de gemeente Leiden graag komen kijken bij en de ervaringen horen van een organisatie die bezig is met scanne…

Begonnen door Christa de Knegt

5 26 Feb 2015
Antwoord van Harry Steenhuisen

Schriftelijke ter inzagelegging digitale aanvragen omgevingsvergunning wettelijk verplicht?

We ontvangen steeds meer (ca. 70%) digitale aanvragen omgevingsvergunning. Deze aanvragen worden geheel digitaal behandeld. Het besluit wor…

Begonnen door Marian v.d Wetering

12 25 Feb 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Oproep deelname reflectie SIO

Op 1 januari 2013 is een wijziging van het Archiefbesluit van kracht geworden, die tot doel heeft het waardering- en selectiebeleid van zor…

Begonnen door Yvonne Welings

2 21 Feb 2015
Antwoord van Henk Sligman

Digitale huwelijksaangifte

Beste,   Namens een collega wil ik graag volgende vraag deponeren: Binnen de gemeente Tilburg zijn we aan het inventariseren welke producte…

Begonnen door Oliver Labatzki

7 20 Feb 2015
Antwoord van Bert Brons

tijdspad handboek vervanging

Wij willen bezig (gaan bezig) met het verkrijgen van een certificaat voor vervanging met behulp van de handreiking zoals aangeboden op arch…

Begonnen door Eddy Machiela

14 17 Feb 2015
Antwoord van Otto van der Meij

Archiefbeleid

Beste collega's Voor mijn organisatie ben ik op zoek naar voorbeelden van geformuleerd archiefbeleid. En dan bedoel ik niet diverse regelin…

Begonnen door Homme Martinus

9 3 Feb 2015
Antwoord van Manuël Boessen

Entiteiten Relaties Diagram Toepassingsprofiel

Voor de inrichting van DM/RM/BPM omgeving heb ik een Entiteiten Relatie Diagram gemaakt zodat er netjes kan voldoen aan het Toepassingsprof…

Begonnen door Wil Rombout

7 2 Feb 2015
Antwoord van Hans Dekker

Informatiebeveiliging Suwinet niet op orde

Waarschijnlijk door de feestdagen was me de circulaire aan gemeenteraden en colleges van B. en W. over de informatiebeveiliging van Suwinet…

Begonnen door Yvonne Welings

12 26 Jan 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden