Zonder categorie (1,835)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Terug naar de thesaurus bij zgw ?

Over het algemeen wordt gesteld dat zaakgericht werken de vindbaarheid van informatie sterk verbetert.  Zaakgericht en digitaal werken leid…

Begonnen door Yvonne Welings

14 2 Jul 2015
Antwoord van Raffaela Vlot

KNVI Young Talent Award

YPublic ondersteunt een interessant initiatief van de KNVI rond het KNVI Young Talent Award. Voor het jaarcongres op 12 november 2015 is de…

Begonnen door Addie van den Hoek

2 29 Jun 2015
Antwoord van Addie van den Hoek

in de aanbieding: Microfilmcamera van Kodak

Het Kabinet van de Koning heeft een Microfilm camera over en zijn op zoek naar iemand die daar nog interesse in heeft of deze kan gebruiken…

Begonnen door Natasja Pels

1 25 Jun 2015
Antwoord van jack karelse

Digitaal werken wordt nu echt mogelijk

Heel lang, zeker in technische omgevingen een fictie, maar op deze manier wordt het ook voor mensen die met tekeningen werken, digitaal wer…

Begonnen door Theo Kremer

2 18 Jun 2015
Antwoord van d635nk

Wie heeft ervaring met de inzet van multi touch table voor het raadplegen van technische tekeningen?

Steeds vaker worden technische/bouwtekeningen gedigitaliseerd. Maar dat betekent meestal niet dat de fysieke tekeningen verdwijnen. Meestal…

Begonnen door Theo Kremer

4 18 Jun 2015
Antwoord van d635nk

wettelijk kader tijdelijk bewaren archiefbescheiden buiten de archiefbewaarplaats

Beste Collega's, Ik vroeg me af of er een wetsartikel bestaat dat de minimale bewaaromstandigheden beschrijft om archiefbescheiden tijdelij…

Begonnen door Robin Lassche

8 17 Jun 2015
Antwoord van Robin Lassche

Doe mee met de mid-term review Archief 2020, vul de enquête in!

Archief 2020 en AIDO zijn nu twee jaar samen hard aan het werk om van archiefinnovatie een succes te maken. Een belangrijk moment om te pei…

Begonnen door Sandra Linssen

5 15 Jun 2015

Financiele archieven Sociale Dienst / Werk en Inkomen (o.a Wet werk en Bijstand)

 Graag een antwoord. Zelf heb ik  nog archieven staan vanaf 1998 financiele documenten  van Ziekenfonds, Nutsbedrijven, Debiteuren etc. Zij…

Begonnen door Gert Carras

3 9 Jun 2015
Antwoord van Gert Carras

Eisen die gesteld worden aan een serverruimte?

Goedemiddag, Ik heb een vraag voorgelegd gekregen m.b.t. de eisen die gesteld worden aan een serverruimte. Er wordt verwezen naar de toeli…

Begonnen door d635nk

9 9 Jun 2015
Antwoord van Yvonne Welings

Wanneer noodvernietiging en op welke bestanden ?

Wat is noodvernietiging en wat zijn de regels, was een vraag, die voorbij kwam.   Noodvernietiging Mogelijkheid om in noodgevallen, zoals e…

Begonnen door Yvonne Welings

4 7 Jun 2015
Antwoord van Yvonne Welings

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden