Doe mee met de mid-term review Archief 2020, vul de enquête in!

Archief 2020 en AIDO zijn nu twee jaar samen hard aan het werk om van archiefinnovatie een succes te maken. Een belangrijk moment om te peilen wat er inmiddels is geraliseerd. Daarom is het onderzoeksbureau Ecorys gevraagd een mid-term review (tussentijdse evaluatie) uit te voeren. Onderdeel van de mid-term review is een enquête waarmee wordt onderzocht hoe de projecten en resultaten van het programma Archief 2020 en het project AIDO worden ervaren en gewaardeerd. De enquête is tot en met 19 juni opengesteld.

Wil je graag meewerken aan het onderzoek? Dat stellen we zeer op prijs. Klik hier voor de enquête: www.ecorys.com/archief2020 

Weergaven: 377

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Klopt het dat als je niet actief participeert in Archief2020 of AIDO je onvoldoende doelgroep bent voor de review?


Daar lijkt het niet op. Ik heb een aantal vragen beantwoord, ik meen een stuk of 5. Toen kreeg ik de melding dat ik buiten de doelgroep (iets in die richting) viel. 
Onbekend met beide ben ik niet, maar dat is me niet gevraagd.

Beste Jack en Jean-Luc, fijn dat jullie zo betrokken zijn. Bedankt voor de goede inbreng. Ik heb het punt opgenomen met de enquetemakers. Omdat het om een aanpassing van een live-enquete gaat, vraagt dit wat speciale aandacht. Zodra de aanpassing gerealiseerd is, laat ik dit via deze weg weten.

De routering van de enquete is aangepast. Veel succes met invullen!

Antwoorden op discussie

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden