Alle discussies die zijn gemarkeerd als 'selectie' (11)

Discussies Antwoorden Recente activiteiten

Bewaartermijn documenten Voorlopige hechtenis

Goedemorgen, Krijg een vraag over de bewaartermijnen van documenten m.b.t. voorlopige hechtenis. Wie kan me helpen?

Begonnen door Joke Tania

2 5 Apr 2023
Antwoord van Kees-Jan Vermeulen

Criteria selectie van data

Documenten en data De huidige VNG selectielijst is vooral gericht op het selecteren van documenten. We zien de laatste jaren een verschuivi…

Begonnen door Yvonne Welings

0 9 Feb 2021

Feedback gevraagd over: criteria voor de selectie van foto's

Bij veel gemeenten en andere overheidsinstellingen berusten foto's. Er is altijd weer een  moment dat die foto's worden overgedragen aan ee…

Begonnen door Yvonne Welings

8 8 Dec 2016
Antwoord van Leon van Oosterom

Personeelsdossiers en gevaarlijke stoffen

De zieke werknemer De Autoriteit Persoonsgegevens publiceerde op 22 april 2016 de nieuwe beleidsregels ‘De zieke werknemer’. De beleidsrege…

Begonnen door Yvonne Welings

5 17 Mei 2016
Antwoord van Yvonne Welings

Tijdelijke bouwvergunningen blijvend te bewaren

Met de nieuwe selectielijst worden tijdelijke bouwvergunningen blijvend bewaard ( en dan niet alleen de brondocumenten). Voorheen was dat n…

Begonnen door n. eggen

4 7 Okt 2013
Antwoord van Marco Klerks

bewaartermijn Inspectierapporten Toezicht op de Kinderopvang

Beste vakgenoten, Ik werk bij een GGD die toezicht houdt op de kwaliteit van de kinderopvang. In de nieuwe versie van de gemeentelijke sele…

Begonnen door Geuko de Groot

8 7 Feb 2013
Antwoord van Sevdiya Sevinc-Kucuknar

Lokale selectieoverleggen bij gemeenten, wie doet dat al ?

In juni (link) en september 2012 (link) werd door de VNG het volgende al aangekondigd dat de archiefwet zou worden gewijzigd in verband met…

Begonnen door Yvonne Welings

3 22 Jan 2013

Metadata vernietigen, dat moet!

De vraag en het antwoord Een vraag die ik al verschillende keren voorbij heb horen komen is "Moeten metadata ook vernietigd worden?" Mijn…

Begonnen door Marco Klerks

6 7 Mrt 2012
Antwoord van Robin Lassche

Ieder z'n eigen selectielijst

Ruim een maand geleden meldde de VNG dat een ontwerp-selectielijst ter inzage lag. Ik moest daar een beetje om glimlachen. Zo wist ik mij t…

Begonnen door Marco Klerks

14 29 Aug 2011
Antwoord van Marius Jansen

advies Raad voor Cultuur over de nieuwe selectiemethode van het Nationaal Archief

advies%20waardering%20en%20selectieaanpak%20van%20de%20archieven%20def.pdf   Hierbij het advies van de Raad voor Cultuur over de nieuwe sel…

Begonnen door Marianne Loef

0 18 Jul 2011

RSS

© 2024   Gemaakt door Marco Klerks.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden